אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלגזי נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

אלגזי נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 26/02/2013 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
18193-11-12
13/02/2013
בפני השופט:
איילת הוך-טל

- נגד -
התובע:
רון אהרן אלגזי
הנתבע:
חברת פרטנר תקשורת בע"מ ח.פ. 520044314
פסק-דין

פסק דין

עסקינן בתביעה כספית לפיצוי בגין אובדן זמן ועוגמת נפש אשר נגרמו לתובע בגין התנהלות הנתבעת.

טענות התובע

התובע עותר לקבלת פיצוי כספי בסך 9,810 ₪ מאת הנתבעת וזאת בשל התנהלות כושלת ורשלנית מצידה אשר הסבה לו נזקים כספיים בשל אובדן זמן ניכר וכן עוגמת נפש.

התובע הינו לקוח של הנתבעת באמצעות מסלול ייחודי ללקוחות שהינם עובדי חברת אלביט.

ביום 15.2.12 דיווח התובע לנתבעת על אובדן מכשיר טלפון נייד שהיה בשימושה של בתו.

בתו של התובע מתגוררת בנפרד ממנו, כאשר הוא מתגורר בחיפה והיא מתגוררת במעלה אדומים.

על פי הנחיות הנתבעת, התברר לתובע כי הינו זכאי לקבל מכשיר מחודש וזהה למכשיר שאבד. לשם כך, התייצב התובע, כפי הנחיית הנתבעת, במרכז שירות בסמוך למקום עבודתו.

לדברי התובע, נדרש להגיע למרכז השירות שלוש פעמים הן משום שהמכשיר לא הגיע במועד שהובטח והן משום שלאחר שנשלח לכתובתה של בתו במעלה אדומים, התברר כי כרטיס הSIM לא נשלח והיה על התובע להגיע ולקחתו ממרכז השירות.

בהמשך, התברר כי המכשיר החלופי שנשלח מקולקל והתובע הודיע על כך לנתבעת.

לטענת התובע, חרף פניות חוזרות ונישנות לנתבעת על מנת לשגר לו מכשיר תקין, רק לאחר התערבות אנשי הקשר בחברת אלביט, עלה בידו לקבל מאת הנתבעת מכשיר תקין ביום 28.2.12. המכשיר הגיע עם שליח ישירות לכתובתה של הבת במעלה אדומים.

במעמד המשלוח, סירב השליח להמתין על מנת ליטול עימו את המכשיר המקולקל וכך יצא שזה נותר כאבן שאין לה הופכין מונח במגירתה של הבת.

ביום 23.4.12 ,בשיחת בירור מקרית, התברר לתובע כי חוייב בגין המכשיר החלופי המקולקל בסך של 900 ₪ וכן חוייב בתשלום נוסף בגינו על בסיס חודשי בסך 250 ₪.

התובע החל מסכת ברורים לפשר החיובים ובסיומה הוסדר הנושא תוך שהוא מחזיר את המכשיר המקולקל והנתבעת מזכה אותו בגין כל החיובים.

בכך לא תמו "עלילות המכשיר".

בתחילת חודש יולי 2012 אירעה תקלה במכשיר והתובע הגיע לתחנת שרות והפקיד את המכשיר לתיקון ביום 11.7.12.

לדבריו, נאלץ לכתת רגליו חמש פעמים לאחר מכן נוכח הנחיות הנתבעת כי עליו להגיע לאסוף את המכשיר, הבטחות שלא קויימו. המכשיר הוחזר מתיקון רק ביום 22.7.12.

התובע מלין על התנהלות הנתבעת, על העובדה שלצורך ביצוע בירורים ומימוש זכויותיו בהתאם לתנאי ההסכם נאלץ להשחית זמן רב שלא לצורך וזאת בשל טעויות ומחדלים מצד הנתבעת.

התובע טוען כי נאלץ להפסיד 37 שעות עבודה ובהיותו עובד היי-טק מדובר בסכום כספי לא מבוטל של 4810 ₪. בנוסף, עותר לחיוב הנתבעת בגין עוגמת הנפש המרובה שנגרמה לו בסך 5,000 ₪.

טענות הנתבעת

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ