אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלבז נ' הפול חברה לביטוח בע"מ

אלבז נ' הפול חברה לביטוח בע"מ

תאריך פרסום : 22/02/2010 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום פתח תקווה
21437-08-09
15/02/2010
בפני השופט:
ריבה שרון

- נגד -
התובע:
מאיר אלבז
הנתבע:
הפול חברה לביטוח בע"מ

החלטה

1.בהסכמת הצדדים הנני ממנה כמומחה מטעם בית המשפט בתחום האורתופדי את פרופ' גרשון וולפין (להלן: "המומחה") .

2.המומחה יואיל לחוות את דעתו בעניין מצבו הרפואי של התובע שנפגע בתאונות נשוא התביעה מיום 6/6/06 ומיום 23/8/08 (להלן: "התאונה"), לקבוע אם קיים קשר סיבתי בינן ובין תלונות התובע והטיפולים שעבר- חלקם או כולם וכן האם נותרה נכות, תוך התייחסות לנכויות זמניות ולנכות צמיתה, אם בכלל. כן יואיל המומחה להתייחס לשאלת הצורך בטיפולים, למהותם של כאלה, אם בכלל. הכל,- בשים לב אף לרקע הרפואי הרלוונטי, כפי שיוצג בפניו ע"י הצדדים.

3.בשכ"ט המומחה תישא בשלב זה הנתבעת כמימון ביניים ובסיום ההליך יוכל כל צד להעלות טענותיו לענין זה.

התשלום ייעשה מראש טרם הבדיקה ותשומת לב המומחה מופנית לכך כדי למנוע עיכובים מיותרים בחוות הדעת.

4.ב"כ התובע יפנה אל המומחה כבר עתה ויקבע בדיקה במועד מוקדם ככל האפשר, החל מבעוד 45 יום מהיום ויידע את ב"כ הנתבעת בדבר מועד הבדיקה, מיד עם תיאומו.

המומחה יואיל לבדוק את התובע ולהגיש את חוות דעתו לבית המשפט בהקדם האפשרי.

5.הצדדים יעבירו למומחה ללא דיחוי את כל המסמכים בדבר הטיפול הרפואי שניתן לתובע והבדיקות שנבדק לצורך אותו טיפול, הנוגעים לעניין שבמחלוקת, ובהתאם לתקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (מומחים), תשמ"ז-1986.

המומחה רשאי לדרוש מהצדדים כל מסמך רפואי שימצא לנכון וכן להפנות את התובע לכל בדיקת עזר שיזדקק לה.

6.עם קבלת חוות-הדעת יגישו הצדדים תחשיבי נזק כדלקמן: התובע- בתוך 21 יום והנתבעת- בתוך 45 יום, כשהגשת תחשיב נזק ע"י צד כלשהו אינה מותנית בקבלת תחשיב הנזק של משנהו. תחשיבי הנזק יהיו מגובים באסמכתאות ויכללו התייחסות לאפשרות שתינתן פסיקה לפי סעיף 4 ג'.

לתחשיבי הנזק יצורף פירוט/חוו"ד לענין שווי ניכויים.

7.הליכים מקדמיים שטרם הסתיימו, לרבות תצהירי תשובות לשאלונים, גילוי מסמכים כללי וספציפי, פרטים נוספים וכיו"ב יושלמו הדדית בתוך 14 יום מהיום.

8.פגרות, חופשות, שביתות, עיצומים וכו' יבואו במנין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי לעיל.

9.אני משריינת ק.מ., למקרה הצורך בלבד, ליום 7/9/10 בשעה 10:30. כעקרון- בכוונתי לשלוח הצעה בדואר והכוונה הינה לייתר את התיצבות הצדדים אך ורק כדי לשמוע הצעה.

המזכירות תואיל לעדכן וכן לשלוח למומחה ולב"כ הצדדים את החלטתי

המזכירות תואיל לשלוח למומחה ולב"כ הצדדים את החלטתי

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ