אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> אלבז ואח' נ' עיריית אשדוד ואח'

אלבז ואח' נ' עיריית אשדוד ואח'

תאריך פרסום : 13/06/2010 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום אשדוד
1970-03
12/06/2010
בפני השופט:
גיל דניאל

- נגד -
התובע:
1. יעל אלבז
2. דוד אלבז
3. אמיר אודט
4. אמיר אילן
5. דן שכטר

הנתבע:
1. עיריית אשדוד
2. המוועדה המקומית לתכנון ובניה
3. בנימין מגדמן
4. פרץ בוני הנגב - אחים פרץ בע"מ
5. מאיר דהאן
6. אושרי פרץ

החלטה

בדיון ההוכחות שנקבע ליום 5.6.10, בו צריכים היו להעיד המומחים מטעמם של הצדדים, לא התייצב המומחה מטעם התובעים. הצעתי לצדדים לשמוע לפחות את עדותו של המומחה מטעם הנתבעים, שהתייצב לדיון, אך הנתבעים ביקשו שלא לעשות כן, כפי זכותם, שהרי על פי סדרי הדין, יש לשמוע קודם את המומחה מטעם התובעים. לפיכך, לא נשמעה עדותם של המומחים באותו מועד, כפי המתוכנן.

בדיון ההוכחות שנקבע ליום 25.5.10, בו צריכים היו להישמע עדותם של המומחים מטעם הצדדים וכן עדותם של כל העדים, נשמעה עדותם של המומחים אך לא נשמעה עדותם של העדים, שכן התובעים 3,4,5 לא התייצבו לדיון. כמו כן, התובע 2 לא חש בטוב, ומטעם זה לא נשמעה עדותו באותו מועד. אף אם עדי הנתבעים אכן התייצבו לדיון, הרי שלא ניתן היה לשמוע את עדותם, שכן על פי סדרי הדין, יש לשמוע קודם את עדויות התובעים.

עדותו של המומחה מטעם בית המשפט נשמעה, כמתוכנן, ביום 8.6.10, אך נראה כי יהיה צורך בזימונו להשלמת העדות, לדיון ההוכחות שייקבע.

במצב דברים זה, חרף מאמצי בית המשפט לקדם ההליך המשפטי ולהביאו לידי סיום, ומטעמים שאינם תלויים בבית המשפט, טרם הסתיימה שמיעת הראיות. הואיל ומדובר בתיק ישן, בית המשפט הציע לב"כ הצדדים מועדים שונים להשלמת שמיעת הראיות בטרם פגרת הקיץ, אך בשל דיונים שכבר נקבעו לב"כ הצדדים לא נמצא מועד אפשרי כאמור. על כן הובהר לב"כ הצדדים, כי נראה שלא יהיה מנוס אלא לקיים הדיון במהלך הפגרה.

על רקע כל המפורט לעיל, דיון ההוכחות נקבע ליום 18.7.10 שעה 9:30. במועד זה תישמע השלמת עדות המומחה מטעם בית המשפט וכן יישמעו כל העדים, לצורך סיום שמיעת הראיות.

על כל אחד מהצדדים לדאוג להתייצבות עדיו. כמו כן, על הצדדים להפקיד בקופת בית המשפט סך כולל של 1,200 ₪ בתוספת מע"מ, להבטחת שכרו של המומחה מטעם בית המשפט. תוך 7 ימים יפקיד כל אחד מהצדדים סך של 400 ₪ בתוספת מע"מ. במקביל, ועוד טרם הפקדת הסכומים על ידי הצדדים, המזכירות תזמן את המומחה לדיון שנקבע וגם ב"כ הצדדים יודיעו למומחה בדחיפות על מועד הדיון.

צד שלא יעמוד בחובתו להפקדת הסך האמור, יימחקו כתבי טענותיו, שכן קיימת החובה להבטיח שכרו של המומחה. תזכורת פנימית לבדיקת הפקדת הסכומים על ידי הצדדים, ליום 1.7.10.

לתשומת לב ב"כ הצדדים, פרק הזמן שייקבע להגשת הסיכומים בכתב יהיה מדוד, ועל כן מוטב שיחלו בהערכות להכנת הסיכומים.

ניתנה היום, ל' סיון תש"ע, 12 יוני 2010, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ