אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איל מנחם נכסים בע"מ נ' הבית המשותף

איל מנחם נכסים בע"מ נ' הבית המשותף

תאריך פרסום : 05/03/2013 | גרסת הדפסה

עש"א
בית המשפט המחוזי חיפה
29972-12-12
19/02/2013
בפני השופט:
יצחק כהן

- נגד -
התובע:
איל מנחם נכסים בע"מ
הנתבע:
נציגות הבית המשותף

החלטה

1.בקשה מטעם המערערת להארכת המועד להגשת הודעת ערעור מתוקנת ודחיית מועד הדיון.

2.בהחלטתי מיום 10.2.2013 הורתי לבא כוח המערערת להגיש בתוך 21 ימים הודעת ערעור מתוקנת, המפרטת "בצורה תמציתית" (כדרישת התקנות) את טענות המערערת.

3.בבקשה שלפני טוען עו"ד אייל מנחם, המשמש כמנהלה ובעל מניותיה של המערערת, כי בשל שירות מילואים אליו נקרא מיום 12.2.2013, והצפוי להסתיים בתאריך 21.2.2013, נדרשת לו הארכת מועד לקיים את ההחלטה, ומטעם זה אף יש צורך לדחות הדיון בערעור, הקבוע ליום 18.3.2013, למועד אחר.

4.בא כוח המשיבה מתנגד לבקשה. לטענת בא כוח המשיבה, בא כוח המערערת אטם עצמו מלשמוע הביקורת באשר לאורכם של כתבי בי- הדין המוגשים מטעם המערערת, ועל כן היה עליו לצפות לכך שיידרש לתקן את הודעת הערעור. המשיבה מוסיף, כי בשלב הנוכחי המערערת אינה משלמת את חלקה בתשלומים לנציגות הבית המשותף, והדבר מכביד על הנציגות לקיים את תפקידיה, ולמעשה הדבר פוגע בכל יתר דיירי הבניין, עליהם מוטל נטל כספי כבד יותר בשל מחדלי המערערת.

5.נאמנה עלי טענת עו"ד מנחם, כי הוא נקרא לשירות מילואים, וזאת חרף העובדה שתצלום צו הקריאה אינו ברור ולא ניתן לקרוא אותו. עם זאת, מוזר הדבר שעו"ד מנחם מציג עצמו כבא כוחה של המערערת, בשעה שבכתבי בית הדין, לרבות בבקשת הדחיה שהוגשה, צוין כי בא כוח המערערת הוא עו"ד יחזקאל חרלף.

על כן, לא ברור מדוע שירות המילואים אליו נקרא עו"ד מנחם, ימנע מבא כוח המערערת, עו"ד חרלף, לעמוד בלוח הזמנים שנקבע.

6.מנסיבות העניין נראה הדבר, שמי שעורך את כתבי בית הדין מטעמה של המערערת הוא עו"ד מנחם, ובשל קרבתו אצל עניינה של המערערת, אין הוא חוסך בנייר ובדיו.

7.מכל מקום, משום רוחב הלב שיש לנהוג בו עם מי שנקרא לשירות המולדת, מן הצד האחד, והאינטרס של המשיבה מן הצד האחר, הנני מורה כדלקמן:

(א)הנני מאריך המועד להגשת הודעת ערעור מתוקנת עד ליום 14.3.2013.

(ב)הנני דוחה הדיון בערעור ליום ה' 4.4.2013 בשעה 08:30.

ניתנה היום, ט' אדר תשע"ג, 19 פברואר 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ