אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איינשטיין ואח' נ' קולירן

איינשטיין ואח' נ' קולירן

תאריך פרסום : 26/08/2013 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום ראשון לציון
29163-05-13
20/08/2013
בפני השופט:
יעל בלכר

- נגד -
התובע:
אהרון איינשטייןאלי חי
הנתבע:
דב קולירן

החלטה

בהמשך להסכמת הצדדים, אני ממנה בזאת את מר צבי רון בן גוריון 1 קומה 18 מגדלי ב.ס.ר, ר"ג טל' 5707030- 03 פקס 5782211 -03, כמומחה מטעם בית המשפט, על מנת שיחווה דעתו במחלוקת שנפלה בין הצדדים.

המומחה יקבל מב"כ הצדדים את כל כתבי הטענות על נספחיהם, לרבות חוות דעת מטעמם (אם הוגשו), ויבקר בביתו בתיאום עם ב"כ הצדדים, יעבור על פרטי הנזקים הנטענים בכתב התביעה של התובע ובנספחיו לרבות חוות הדעת - והם בלבד (להלן: "הנזקים").

המומחה יקבע מהם הנזקים, אם בכלל, המצויים בבית התובע, יתייחס לשאלת מקורם של הנזקים ויאמוד את עלויות התיקון.

למען הסר ספק ועל מנת שבפני בית המשפט יהיה כל הדרוש מובהר, כי המומחה יערוך אומדן עלויות תיקון של הנזקים שימצא בביתו של התובע, גם אם יסבור שהנתבע אינו אחראי לנזקי התובע או שהמקור לנזקיו של התובע אינו מדירת הנתבעים.

הצדדים יהיו רשאים לשלוח למומחה שאלות הבהרה תוך 15 יום מיום קבלת חוות הדעת (עם העתק לתיק בית המשפט) ובלבד שהשאלות יומצאו לצד שכנגד בתוך 10 ימים מיום קבלת חוות הדעת.

הצדדים יעבירו למומחה את המסמכים מטעמם בתוך 7 ימים מהיום וכן, יעבירו למומחה כל מסמך אחר שיידרש על ידו. בתוך אותו מועד יודיעו הצדדים לתיק בית המשפט על העברת המסמכים למומחה כאמור.

למען הסר ספק מובהר כי הצדדים אינם רשאים לפנות למומחה בכל עניין שהוא, למעט לצורך העברת מסמכים כאמור ואילו המומחה רשאי לפנות לכל אחד מהצדדים ולהבהיר עמו את הטעון הבהרה לצורך מתן חוות הדעת, ובלבד שיידע את הצד השני.

המומחה לא יחל בעבודתו, אלא לאחר שיודיע לבית המשפט, את שיעור שכרו בגין חווה"ד וכן בגין שאלות הבהרה (10 שאלות לכל צד) אם ידרש להן, ולאחר שבית המשפט יאשר את שכר הטרחה ויורה למומחה להתחיל בהכנת חוות הדעת.המומחה יודיע לבית המשפט שכרו כאמור לעיל, בתוך 7 ימים מעם קבלת החומר מהצדדים ויחל בעבודתו לאחר אישור שכרו, כאמור.

בשכרו של המומחה ישאו הצדדים, בשלב זה, בחלקים שווים ולאחר מתן חוות הדעת יוטל השכר לפי קביעת ביהמ"ש.

להבטחת שכר טרחת המומחה, יפקיד כל אחד מהצדדים בקופת בימ"ש, את חלקו בשכ"ט המאושר, בתוך 7 ימים מעם קבלת ההחלטה על אישור שכרו של המומחה.

המומחה יואיל ליתן חוות דעתו בתוך 40 ימים מהודעת בית המשפט על הפקדת שכר הטרחה.

אם יש מניעה לקיים אחר החלטת בית המשפט, יודיע המומחה לבית המשפט באופן מיידי.

מינוי פורמלי יוצא בנפרד על ידי המזכירות.

המזכירות תשלח העתק ההחלטה למומחה ותודיע למומחה כתובת ב"כ הצדדים.

ת.פ. להודעות הצדדים על העברת החומר למומחה ולקבלת הודעת המומחה על שכרו ליום 15/9/13.

ניתנה היום, י"ד אלול תשע"ג, 20 אוגוסט 2013, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ