אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> איילון חברה לביטוח בע"מ ואח' נ' אבו סרחאן

איילון חברה לביטוח בע"מ ואח' נ' אבו סרחאן

תאריך פרסום : 08/04/2014 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום ירושלים
61308-07-13
03/04/2014
בפני השופט:
אלעזר נחלון

- נגד -
התובע:
1. איילון חברה לביטוח בע"מ
2. איגור סוסידקו

הנתבע:
פלאח אבו סרחאן
פסק-דין

פסק דין

1.בפניי תביעה על סך 7,628 ₪, בגין תאונת דרכים שארעה בשנת 2012 בין רכב תובע 2, שביטחה תובעת 1 (להלן: רכב התובעים), לבין רכב הנתבע. סכום התביעה הכולל מורכב למעשה מתביעה של תובעת 1, עבור הסכום ששילמה לתובע 2 בגין נזקי הרכב ועבור שכ"ט שמאי, ותביעה של תובע 2 עבור נזקים ייחודיים שבהם נשא (השתתפות עצמית והפסד הנחת העדר תביעות).

2.אין מחלוקת בין הצדדים כי התאונה הייתה בין צדו השמאלי קדמי של רכב התובע לצדו הימני אחורי של רכב הנתבע. המחלוקת המרכזית ביניהם היא האם הפגיעה נגרמה כתוצאה מסטייה ימינה של רכב הנתבע למסלולו של רכב התובע, או שרכב התובע הוא שסטה שמאלה למסלול רכב הנתבע, ופגע בו מאחור.

3.הצדדים הסמיכוני לפסוק בהליך בדרך של פשרה, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד-1984.

4.נוכח מכלול הנסיבות, כפי שעלו מכתבי בי הדין וצרופותיהם, מהמוצגים שהוגשו במהלך הדיון, מהתרשמותי מעדויות הנהגים המעורבים ומטענות באי הכוח בפניי (ונוכח העובדה שהנתבע לא העלה טענה לפיה היה מקום לתבוע לא אותו אלא את בנו, ואף הגיש בעצמו תצהיר בתמיכה לכתב ההגנה), אני מורה כי למיצוי כל טענות הצדדים בגין התאונה ישלם הנתבע לתובעת 1 סך של 4329 ₪, ולתובע 2 סך של 1818 ₪. לסכומים הנזכרים יתוספו הוצאות משפט בסך 750 ₪ ושכר טרחת עו"ד בסך 1088 ₪. שכר הטרחה וההוצאות יועברו לתובעת 1, כאשר מתוך סכום ההוצאות שתקבל תעביר תובעת זו לתובע 2 סך של 300 ₪.

5.את הסכום הכולל ישלם הנתבע בתוך 30 ימים מהיום, ואם לא כן יישא הפרשי ריבית והצמדה כדין מהיום ועד יום התשלום בפועל.

ניתן היום ג' ניסן תשע"ד, 03/04/2014.

אלעזר נחלון, שופט

הוקלד על ידי ורדה ישראלי

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ