אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> פורום עורכי דין >> פורום רשלנות רפואית

פורום רשלנות רפואית

פורום רשלנות רפואית
מנהלי הפורום:
נקב בשלפוחית שתן
מחבר: יהוש תאריך: 01/04/2021 שעה: 17:29
בשלפוחיתשלום רב, כמה ימים לאחר הליך turbt להסרת גידול בשלפוחית השתן חשתי כאבים באזור האגן והבטן, הופנתי למיון עי רופא המשפחה, שם גילו דליפה ונקב בשלפוחית השתן, אושפזתי כתוצאה מכך במשך מספר ימים בבית החולים. 1. האם יש עילה להגשת תביעה בנושא? 2. האם מדובר ברשלנות רפואית, אך יודעים? 3. האם בית חולים שביצע את ההליך מוגן מתביעה בנושא?

תגובות

תאריך
נקב בשלפוחית השתן  מירב אשל משרד עורכי דין 04/04/2021
מחבר: מירב אשל משרד עורכי דין תאריך: 04/04/2021 שעה: 11:25
שלום רב, פגיעה באיברים סמוכים במהלך ניתוח להסרת גידול יכולה להיגרם ולרוב העניין גם מוזכר בטופס ההסכמה עליו חותם המטופל לפני הניתוח, אולם ככל והפגיעה נגרמה בשל חוסר מקצועיות של המנתח או רשלנות שארעה במהלך הניתוח, או התגלתה באיחור, עשויה לקום עילת תביעה. על מנת לבחון קיומה של רשלנות רפואית, יש צורך להזמין את תיק האשפוז המלא מבית החולים, הכולל גם את דו"ח הניתוח ממנו ניתן ללמוד על התנהלות הצוות הרפואי במהלך האשפוז. ככל ובית החולים התנהג ברשלנות רפואיות, אשר ניתן להוכיחה (יש צורך בחוות דעת רפואית), ניתן להגיש תביעה נגד בית החולים.
התייחסות  יהוש 04/04/2021
מחבר: יהוש תאריך: 04/04/2021 שעה: 22:37
תודה על תשובותייך המלומדות. טרם נבדק העניין של טופס ההסכמה ותוכנו, יחד עם זאת, האם מטופל שחתם על טופס כפי שצויין לא יהיה זכאי לדרוש או לתבוע מהמוסד פיצוי בגין נזק שנגרם לו, כאשר מדובר בנזק שעשוי לקרות אך קורה בתדירות נמוכה.סבלתי מכאבים רבים ונאלצתי להתאשפז לאחר מכן, האם החתימה על מסמך כלשהוא מגינה על המוסד ממתן פיצוי ואחריות?
1
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות












כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ