הביטוי "Coffee To Go" אינו סימן מסחר בר הגנה
לפסק הדין בעניין קופי טו גו שיווק (1997) בע"מ נגד שקד
בית המשפט העליון אישר את החלטת רשם הפטנטים, וקבע כי יש למחוק את הסימן "Coffee To Go" הנמצא בבעלות חברת 'קופי טו גו', באשר מדובר בביטוי מתאר, שאין להפקיעו מרשות הציבור, ואשר לא הוכח כי רכש אופי מבחין המצדיק את רישומו כסימן מסחר ייחודי.
נקבע, כי המונח "To go" יחד או בנפרד מהמילה "Coffee" הוא בעל משמעות תיאורית מובהקת, כמשמעו בסעיף 11(10) לפקודת סימני המסחר, וכי אין שום דבר ייחודי בצירוף המילים, אשר מתאר שירות אריזת קפה לדרך.
השופטת ברלינר קבעה, כי אף לא הוכח אופיו המבחין של הסימן Coffee To Go, לאור העובדה כי המערערת אינה הגוף היחידי בארץ המספק שירות של קפה לדרך.
לפסק הדין בעניין קופי טו גו שיווק (1997) בע"מ נגד שקד
למדור: תקשורת וקניין רוחני
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.