האם מודעות הפרסומת מהוות יצירה מקורית הראויה להגנה על פי חוק זכויות יוצרים
|
ת"א בית משפט השלום |
053955-97
11.6.2001 |
|
בפני : דפנה אבניאלי |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: יוסי מימון עו"ד קלדרון |
: 1. רשת ענק המזגנים שיווק ושירותי מיזוג אויר בע"מ 2. רונן בזזי 3. עודד בזזי 4. קיפניס גל גלעדי בע"מ 5. שירלי גלעדי עו"ד צנג עו"ד גלעדי |
עובדות המקרה
1. התובע הוא פרסומאי. במשך שש שנים, החל משנת 1991 ואילך, שימש התובע כאיש הפרסום
של נתבעת 1 )להלן" הנתבעת"(, העוסקת בשיווק והתקנת מזגנים ברחבי הארץ.
נתבעים 2-3 הם מנהלים פעילים ובעלי מניות של הנתבעת.
נתבעת 4 היא חברת פרסום, המנוהלת ע"י נתבעת 5, שהיא גם בעלת מניות בה.
היכרותו של התובע עם נתבע 2 )להלן: "רונן"( החלה כאשר רונן יסד את הנתבעת ופנה אל
התובע, כדי שיציע לו שם ולוגו עבור הנתבעת.
התובע יצר את הלוגו בו מופיעים פינגווינים חביבים, המככבים בפרסומות של הנתבעת עד
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|