היתר כללי לאיסוף, העברה או מסירה של מכתבים

היתר כללי לאיסוף, העברה או מסירה של מכתבים 1
בתוקף סמכותי לפי סעיף 50 לחוק רשות הדואר, התשמ"ו-1986 (להלן - החוק), ולאחר התייעצות עם המועצה, אני מעניק בזה היתר כללי לאיסוף, העברה, או מסירה של מכתבים - בתנאים כמפורט להלן:
1. הגדרות
בהיתר זה -
"איסוף" - קבלת מכתב מלקוח לשם העברתו ומסירתו לנמען;
"אמצעי שליטה", "החזקה", "נושא משרה" ו"שליטה" - כהגדרתם בחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982;
"בעל היתר" - מי שאושרה בקשתו לרישום;
"בקשה" - בקשה לרישום או לחידוש רישום, שהוגשה לפי התוספת;
"העברה" - העברת מכתב על ידי בעל היתר מנקודת האיסוף במשרדו או במען שקבע לשם כך הלקוח, אל משרד בעל ההיתר או מען הנמען (להלן - נקודת המסירה), והכל כמצוין על פני המכתב או כפי שנמסר לבעל ההיתר;
"חברת חוץ" - כהגדרתה בחוק החברות;
"חוק החברות" - חוק החברות, התשנ"ט-1999;
"מבקש" - מי שהגיש בקשה;
"מכתב" - כהגדרתו בסעיף 47 לחוק;
"המנהל" - המנהל הכללי של המשרד או עובד אחר של המשרד, אשר השר הסמיכו לענין היתר זה, כולו או חלקו;
"מסירה" - המצאת מכתב לנמען עצמו, לרבות לתיבת המכתבים שלו או למי שנחזה, באופן סביר, למורשה של הנמען לקבלת המכתב בנקודת המסירה;
"המפקח" - עובד של המשרד אשר השר הסמיכו, בין הסמכה כללית ובין הסמכה מיוחדת, לענין הפיקוח על פעולותיו של בעל היתר;
"המשרד" - משרד התקשורת;
"פקודת השותפויות" - פקודת השותפויות (נוסח חדש), התשל"ה-1975;
"רישום" - רישום המבקש כבעל היתר לאחר שהמנהל אישר את בקשתו;
"השירותים" - כמשמעותם בסעיף 2; התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
לצפייה הורד קובץ לרכישה הזדהה

חזרה לתוצאות חיפוש >>