אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> נזקי גוף ותאונות >> אחים שעברו התעללות מינית תובעים מיליונים

אחים שעברו התעללות מינית תובעים מיליונים

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 02/11/2020 13:16:00 | גרסת הדפסה

אילוסטרציה: Annie Spratt, Unsplash

במשך שנים עברו שני אחים פגיעות מיניות קשות מצד אדם שהתקרב למשפחתם ורכש את אמונם. לאחר שהאיש הורשע בעבירות החמורות הם הגישו נגדו תביעה על הנזקים שגרם להם במעשיו המזעזעים

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב תביעה על ידי שני אחים בגין התעללות מינית חמורה שעברו בילדותם. הנתבע הכיר את אחד האחים כשהיה בן 13 בקאנטרי השכונתי והתקרב באמצעותו להוריו וליתר המשפחה. אט אט הוא החל לנצל את האמון והתלות שפיתח בו הילד כדי לבצע בו עבירות מין חמורות. בהמשך, תקף גם את אחיו הצעיר שהיה אז רק בן 11. 

בתביעה שהוגשה באמצעות עו״ד זוהר הלוי סיפר האח הגדול יותר כי בגיל 13 הלך לקאנטרי השכונתי עם הוריו. כשחיכה להם בלובי פנה אליו הנתבע, שהיה בשנות ה-40 לחייו, והחל לשוחח עמו. כעבור שבועיים הוא פגש בו שוב ופתח בשיחה אף שהתובע לא זכר אותו.

התובע הוסיף כי הנתבע פעל בשיטתיות, כמכונה משומנת ממש, ורכש את אמונו תוך העמקת הקשר. תוך זמן קצר הנתבע כבר הידק את היחסים עם הוריו כדי להתקרב למשפחה. בשלב מסוים ההורים כבר סמכו עליו ונתנו לו לשמור על ילדיהם. הנתבע הוציא אותו לטיולים, קנה לו מתנות שהוריו לא יכלו לממן, שימש לו אוזן קשבת, וגם עזר לו בשיעורי בית. התובע הדגיש כי הוא הילד השני מבית חמישה אחים והוריו היו עולים חדשים שעסוקים בקשיי ההתאקלמות והפרנסה, לכן היה זקוק לתשומת הלב. הנתבע פגש אותו בקביעות ולפחות פעם בשבוע. 

כשהיה כבן 14 החל הנתבע לנצל את יחסי התלות ואת האמון העמוק שתלתה בו המשפחה וביצע בו פעמים רבות באופן תדיר ולאורך שנים מעשי סדום ומעשים מגונים. המעשים המתועבים נמשכו עד שהיה בן 20 תוך שהנתבע חודר ופוגע שוב ושוב בפרטיותו ובאוטונומיה שלו על גופו ומשאיר בו צלקות וחרדות רבות עימן הוא מתמודד עד היום.

משבר זהות קשה

התובע סיפר שהנתבע נהג להסביר לו שהיחסים ביניהם הם טבעיים ושהוא נמשך אליו פיזית. הדבר יצר אצלו משבר זהות קשה. אם לא די בכך, הנתבע עודד אותו לשתות עמו משקאות אלכוהוליים אף שהיה קטין כדי לגרום לו לשתף איתו פעולה ביתר קלות.

התובע הוסיף כי באחת הפעמים כשנסע עם הנתבע ברכב אחזה בו לפתע מחשבה שמה הוא נוגע גם באחיו הצעיר שכן הוא חש שהאח אינו כשורה, מסתגר בחדרו ומסרב להיות בקרבת אנשים. רק לאחר הפצרות רבות החל האח לשטוח בפניו את מעלליו של הנתבע לפיהם מאז היותו כבן 11 הנתבע ביצע בו מעשי סדום וקיים עמו יחסי מין מלאים לעיתים תכופות. המעשים נמשכו עד שהאח הגיע לגיל 14 והצליח להתרחק מהנתבע.

כתוצאה מכך נגרם לו קושי עצום בלפתח קשרים קרובים עם אנשים וגם הוא מצוי במשבר זהות קשה ונזקק לטיפול פסיכולוגי מתמשך.

התובעים הוסיפו כי בשל המעשים הוגש נגד הנתבע כתב אישום חמור. הוא הורשע וממתין לגזר דינו. 

עו״ד ארז בר צבי, המייצג את הנתבע, מסר בתגובה: ״אנו לא נוהגים לנהל את המשפט בתקשורת. נטען את טענותינו בצורה מפורטת בפני בית המשפט״.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום נזקי גוף ותאונות
יורשי הנספים בחרבות ברזל יוכלו לתבוע את המדינה?
עו"ד עמית אוריה | צילום: סטודיו תומאס, אילוסטרציה: Cole Keister on Unsplash

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ