אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> נזקי גוף ותאונות >> צעיר נחבל בברך כשמעד בקריית ים – העירייה תשלם 89,000 שקל

צעיר נחבל בברך כשמעד בקריית ים – העירייה תשלם 89,000 שקל

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 05/12/2022 09:35:00 | גרסת הדפסה

אילוסטרציה: Erwans Socks, Unsplash

הצעיר טען שהלך ברחוב כשלפתע שקעה רגלו בחול והוא עף לכיוון אבנים משתלבות במדרכה שלא היו במקומן. העירייה הכחישה את האירוע אך הסכימה לפצות במסגרת פשרה

בבית משפט השלום בעכו אושר לאחרונה הסדר פשרה בין צעיר שנחבל כשצעד ברחוב בקריית ים לבין העירייה. הצעיר, כבן 30 כיום, נפל ברחוב לפני יותר מ-6 שנים, לדבריו עקב מפגע שהיה במקום. לאחר הגשת תצהירי עדות ראשית הגיעו הצדדים להסדר פשרה במסגרתו תשלם העירייה לתובע 89,000 שקל.

בתביעה שהוגשה באמצעות עו״ד שני אדרי נגד סיפר התובע שבמרץ 2016 צעד ברחבי העיר. הוא פסע לכיוון גן שעשועים כשלפתע שקעה רגלו בחול על שפת המדרכה והוא עף קדימה על האבנים המשתלבות שהיו חשופות ולא במקומן. כתוצאה מכך הוא נחבל בכל חלקי גופו ובעיקר בברכיים ובקרסול שמאל.

בעקבות האירוע וכתוצאה ממנו התובע סבל ועדיין סובל מכאבים חזקים בברך שמאל, שמחריפים בביצוע פעולות בסיסיות ויומיומיות הדורשות מאמץ גופני. כמו כן, הוא סובל במהלך השינה מכאבים חוזרים ונשנים ונוטל משככי כאבים על בסיס תמידי.

מוגבל בפעולות רבות

התובע טען כי העירייה אחראית לתאונה ביצירת מפגע ברשות הרבים, בכך שבין היתר לא דאגה לתקן את האבנים שבחזקתה, לא הציבה מחסום או שלטי אזהרה ולא מנעה בדרך אחרת את התאונה.

לדבריו, לפני התאונה הוא היה עלם צעיר, דינאמי ועצמאי, אך בעקבות האירוע נפגעו באופן ממשי יכולותיו לקיים אורח חיים יומיומי תקין. התובע מוגבל בפעולות רבות והוא נאלץ ללכת עם קב במרחק של מעל 50 מטר.

העירייה, שיוצגה על ידי משרד עוה״ד גושן-טנצר, הכחישה את עצם התרחשות התאונה ואת חבותה לפצות. היא הוסיפה כי התובע נהג בקלות ראש וחוסר זהירות ואין לו אלא להלין על עצמו בלבד.

בנוסף היא הכחישה את הנזק וטענה כי אם התובע סובל מנזקים כלשהם הם לא נגרמו כתוצאה מהתאונה אלא מגורמים אחרים שאינם קשורים אליה. עוד לדבריה, התובע לא עשה די להקטנת נזקיו ובכל מקרה הנזקים הנטענים מוגזמים וללא אחיזה במציאות.

ואולם, בשלב מוקדם של ההליך הצדדים הגיעו להסדר פשרה שלפיו העירייה, באמצעות המבטחת שלה חברת איילון, תשלם לתובע פיצוי של 89,000 שקל.

השופטת דנה עופר מבית משפט השלום בעכו אישרה את ההסדר ונתנה לו תוקף של פסק דין.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום נזקי גוף ותאונות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ