אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני משפחה >> עו"ד שהציץ לפרודתו מקיימת יחסים הורחק מביתה

עו"ד שהציץ לפרודתו מקיימת יחסים הורחק מביתה

מאת: עו"ד לאה קליין אליאב | תאריך פרסום : 30/03/2022 09:35:00 | גרסת הדפסה

עו"ד לענייני משפחה, עו"ד שהציץ לפרודתו מקיימת יחסים הורחק מביתהעו"ד לאה קליין אליאב | אילוסטרציה: Chris Nguyen on Unsplash

השופט קבע כי האיש, שככל הנראה גם התקין לאשתו תוכנת ריגול, לא מאפשר לה לחיות חיים סבירים וחמור מכך – פוגע בילדים

השופט אריאל ממן מבית המשפט למשפחה בקריית גת הוציא לאחרונה צו הרחקה למשך 3 חודשים נגד עו"ד שהציץ לאשתו בנפרד מקיימת יחסי מין אוראליים עם גבר אחר והתקין לה כנראה תוכנת ריגול במחשב. בהחלטה ציין השופט כי מעבר לפגיעה המשמעותית באיכות החיים של האישה, ההתנהלות של הבעל פוגעת בילדים שנחשפים לסכסוך הקשה. מאחר שמדובר בעו"ד ששיקר בבית המשפט והתנגד לכל הצעת פשרה הוא חויב לשלם לאוצר המדינה הוצאות של 2,000 שקלים, בנוסף להוצאות בסך 5,000 שקלים לבת הזוג לשעבר.

לפני כשבוע ביקשה האישה להוציא נגד בעלה צו הרחקה, בטענה שהוא בולש אחריה, מציץ לביתה, מאיים עליה ומקלל אותה בנוכחות שלושת הילדים שלהם (בני 7,10 ו-13). בין היתר היא סיפרה שצילם אותה עם גבר אחר, איים עליו והבריח אותו ואף התקין לה תוכנת ריגול במחשב.

לאחר שהשופט אריאל ממן קיים דיון בנוכחותה בלבד הוא החליט להוציא צו שמרחיק את הבעל 100 מטר מביתה למשך שבוע – עד לדיון הבא שייערך בנוכחות שני הצדדים. אלא שעוד באותו הערב ביקש הבעל – עו"ד במקצועו – לבטל את הצו בטענה שאשתו  תקפה ואיימה עליו, ושהצו פוגע בפרנסתו, שכן הוא חקלאי שנמצא בעיצומו של קטיף לימונים בחלקה שבה בנוי הבית. עוד הוא טען שהוא מתגורר בבית אחר בנחלה, כך שהצו מונע ממנו גם להיכנס לביתו.

אבל הצו לא בוטל בסופו של דבר ובדיון שהתקיים כעבור שבוע סירב הבעל לכל הצעת פשרה שהעלה השופט ממן, בין היתר לצו הרחקה הדדי שיאפשר לו להיכנס לפרדס שלוש פעמים בשבוע לזמן מוגבל לצורך הקטיף.

רוצה מלחמה

בהחלטה שניתנה בהמשך ציין השופט כי התברר שהבעל שיקר כשטען שהוא מתגורר בבית הסמוך, ובפועל הוא גר כבר לפחות חצי שנה בדירה שכורה עם בת זוג חדשה. משכך, השופט דחה את טענתו שהצו פוגע בזכות שלו לגור בנחלה.

באשר לפרנסתו מהפרדס, השופט ציין כי גם בעניין זה הגרסה של הבעל תמוהה, שכן לפני מספר חודשים הוא ביקש למנוע מאשת לעבד אותו מאחר שזו שנת שמיטה. עוד ציין השופט כי התעקשותו לאפשר לו להגיע לפרדס מתי שהוא רוצה – יום ולילה – תוך סירוב לכל פשרה, מעידה שהוא לא מונע מרצון להתפרנס אלא "מתוך רצון לנהל מלחמה במבקשת גם בנוכחות ילדיהם הקטינים". השופט הוסיף כי גרסת הבעל שלפיה הוא חייב להגיע לפרדס בכל שעות היום תמוהה לנוכח העובדה שהצהיר כי הוא עורך דין "שעובד מסביב לשעון".

מנגד, השופט שוכנע שהאישה מרגישה מאוימת ואיכות החיים שלה נפגעת. השופט ציין בין היתר כי הבעל עצמו אישר שבלש אחריה וצפה בה מבצעת מין אוראלי בגבר אחר. כמו כן, בשיחה טלפונית שהתנהלה עם אותו גבר בדיון הוא אמר שהבעל איים עליו בשל הקשר שלו עם אשתו ואישר שמצא במחשב שלה תוכנת ריגול.

השופט הדגיש כי מעבר לפגיעה באישה, ההתנהלות הזו שחושפת את הילדים לסכסוך הקשה פוגעת בטובתם. לפיכך, השופט החליט להאריך את הצו בשלושה חודשים אבל לאפשר לבעל להגיע לפרדס פעמיים בשבוע למשך 9 שעות וחצי, שבמהלכן אשתו לא תהיה בבית.

לנוכח התנהלותו של הבעל הוא חויב לשלם בנוסף ל-5,000 שקלים הוצאות לאשתו, גם 2,000 שקלים לאוצר המדינה.

להחלטה בתיק ה"ט 40587-03-22

עו"ד לאה קליין אליאב עוסק/ת ב- דיני משפחה
** הכותב/ת לא ייצג/ה בתיק.

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני משפחה באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני משפחה

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ