אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> עדת המדינה רחל דוידוביץ החלה עדותה במשפט נמרודי

עדת המדינה רחל דוידוביץ החלה עדותה במשפט נמרודי

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 06/08/2000 16:33:00 | גרסת הדפסה

"אני על הטעויות שלי משלמת ביוקר", אמרה תוך התייפחות עדת המדינה במשפטו של עופר נמרודי רחל דוידוביץ. "שמי נמרח על פני כל העיתונים", "הצביעו על ילדי" "והעלילו עלי עלילות, אני הקרמינל הגדול".

רחל דוידוביץ, היתה במשך כשנתיים קצינה בדרגת פקד, ביחידה לחקירת פשעים בינלאומיים (יחב"ל) שבפיקודו של תת ניצב משה מזרחי. היום נחקרה דוידוביץ על ידי התובעת עו"ד פנינה גיא.

דוידוביץ עורכת דין במקצועה, סיפרה כי התגייסה ליחידה מתוך אידיאלים, ומתוך סקרנות רבה. גיוסה היה באוגוסט שנת 1966, ואת היחידה עזבה בחורף 98'. דוידוביץ, הועסקה בעיקר בתיקו של אלק לרנר, שבעסקת טיעון נידון ל- 7 שנות מאסר. דוידוביץ עבדה במשותף עם פקד ירון ארם ועם ניצב משנה ציון ששון. דוידוביץ תיארה את האוירה הטובה בה עבדה, ואת יחסו הטוב של ציון ששון כמפקד, על ארם אמרה, כי היחסים ביניהם היו טובים, כי הם עבדו ביחד.

העדה סיפרה עוד, כי אחרי שחרורו של ששון, נשמרו הקשרים הטובים בינה לבין ששון, ואילו ארם שמר על קשר רק עמה. העדה תיארה תוך בכי סוחף, את היום בו בהיותה בגן הילדים של בתה, נכנסו שני שוטרים ועצרו אותה ליד בתה ובנוכחות ההורים. הגן היה מוקף בבלשים, אנשי היחידה אותם הכירה דוידוביץ בצורה רופפת, הכניסו אותה לביתה ולשם הגיע תת ניצב משה מזרחי. מזרחי הציע לה לחתום על הסכם עד מדינה, וזאת כדי להגן עליה מהסתבכות פלילית, בגין השיחות שניהלה עם ששון.

מזרחי לדברי העדה, אמר לה שהעניין יהיה קצר, וכי אין היא זקוקה לעורך דין . העדה חתמה על הסכם עד המדינה ב 22/10/99. מזרחי ביקש מהעדה שתספר לו על שיחותיה עם ששון. מסתבר שמזרחי ידע על שיחות אלו, מידידה של דוידוביץ ירון ארם, אותו לחץ מזרחי לדווח על מה שקורה ביחידה. דוידוביץ מספרת, כי ששון הציע לה לפגוש בעופר נמרודי, שמחזיק ב 4,000 משרות והוא יכול להציע לה משרה משתלמת.

לדבריה ספר לה ששון, כי עופר נמרודי נסחט ע"י רפי פרידן הדורש ממנו כ - 2 מליון דולר, וששון ביקש לדעת, אם פרידן ביקר ביחידה. ששון אמר שנמרודי מאוד מעוניין לדעת אם רפי פרידן הולך לבית הסוהר, וששון המשיך ללחוץ על העדה שתקבל עבודה מנמרודי. העדה, שאמרה כי אין היא מסכנה הזקוקה לעבודה, הסכימה לבסוף לפגוש בנמרודי, אך הפגישה לא יצאה לפועל.

העדה המשיכה וסיפרה, כי פגשה מספר פעמים את ירון ארם על בסיס ידידותי, וזה סיפר לה, שששון אמר שפרידן הגיע ליחידה עם איזו שהיא קלטת, וכי נמרודי יודע על כל מה שנעשה כי יש לו קשרים.

הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ