אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> הוצאה לפועל >> הבנק לא שרת את האינטרסים של הלקוח

הבנק לא שרת את האינטרסים של הלקוח

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 15/05/2001 14:07:00 | גרסת הדפסה

בנק דיסקונט התנה עם לקוח פתיחת 11 תכניות חסכון ו-35 קופות גמל תמורת מתן אשראי. הבנק משך כספים מחשבון הלקוח ללא ידיעתו. כן חישב הבנק את הריבית היומית של הלקוח, לפי 360 ימים בשנה, במקום 365 יום.

שופטת בית משפט השלום בתל-אביב, דליה מארק - הורונצ'יק, שקיבלה את טענותיו של הלקוח סמי מולכו, דחתה תביעה בסך 300 אלף שקל שהגיש הבנק נגדו. בפסק דינה, מחתה השופטת ביקורת על התנהגות הבנק, וקבעה כי תפקידו של הבנק לשרת את האינטרסים של הלקוח, ולא את האינטרסים של הבנק על חשבונו של הלקוח.

השופטת גם קבעה, כי הבנק הגיש לביהמ"ש מסמכים, שבחלקם שונו התאריכים בדיעבד.

את מולכו ייצג במשפט עו"ד שמואל זבולוני.

ת"א 44634/96, בנק דיסקונט לישראל בע"מ נ' מולכו סמי ובן עזרא אבי

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום הוצאה לפועל באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום הוצאה לפועל

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ