אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> בוטלו כתבי אישום כנגד אב בית בבית ספר שתקף מאבטח

בוטלו כתבי אישום כנגד אב בית בבית ספר שתקף מאבטח

מאת: מערכת פסקדין | תאריך פרסום : 31/07/2023 22:40:00 | גרסת הדפסה

אילוסטרציה: kyo azuma, Unsplash

משטרת ישראל הגישה כנגד אב-בית בבית ספר בצפון שני כתבי אישום - האחד בגין תקיפת מאבטח בית הספר והשני מאחר ששרט באמצעות מפתח את רכבו של עובד אחר בבית הספר. במסגרת הסדר האישומים בוטלו ללא רישום פלילי

אדם שעובד כאב בית בבית ספר היה מעורב בשנה שעברה בשני מקרי אלימות. כתבי האישום שהוגשו לבית משפט השלום בטבריה בוטלו לאחרונה לאחר שהאיש הודה במעשים, התנצל והתחייב לפצות את המתלונן. במסגרת ההסדר המותנה שנחתם מול המדינה ייסגר התיק ללא רישום פלילי. 

בכתב אישום נטען כי במאי 2022 תקף אב הבית מאבטח בבית הספר בכך שסטר על פניו, ירק עליו ופגע בו. הנאשם הואשם בתקיפה. 

לפי כתב האישום הנוסף ביוני 2022 ניגש אב הבית לרכבו של אחד מעובדי בית הספר ובאמצעות מפתח שאחז בידיו שרט את רכבו בדלת הימנית האחורית, בתא המטען ובגג הרכב. שווי הנזק הוערך ב-35,000 שקל. 

האיש הודה בעובדות והוא נעדר עבר פלילי. בא כוחו, עו"ד תומר שוורץ, הצליח להביא להסדר מותנה ולביטול כתבי האישום ללא רישום פלילי.

תנאי ההסדר כוללים תשלום לאוצר המדינה בסך 500 שקל בחמישה תשלומים, פיצוי לנפגע בסך 6,000 שקל בחמישה תשלומים והתחייבות להימנע מביצוע עבירה במהלך תקופה של 6 חודשים. 

תגובת עו"ד תומר שוורץ, ב"כ החשוד:

"אנו מברכים על הסכמת המדינה לבטל את כתבי האישום שהוגשו כנגד מרשי. מבלי להמעיט מחומרת מעשיו, עדיין צריך לזכור כי המדובר באזרח נורמטיבי שכשל ברגע של אובדן עשתונות בעקבות מעשיו שבוצעו כלפיו. ביטול כתבי האישום והמרתם בהסדר מותנה מאפשרים למערכת בתי המשפט העמוסה לעייפה להתמקד בהליכים פליליים משמעותיים ולא באירועים שאינם מחייבים זמן שיפוטי יקר. בשורה התחתונה, האזרח התנצל על מעשיו, פיצה את המתלוננים ולפיכך מוצדק שגליון המרשם הפלילי שלו יוותר ללא כל הרשעה".  

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

בהכנת הכתבה לקחו חלק צוות העורכים של אתר פסקדין

 

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ