ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
|
44121-06-14
30/11/2014
|
בפני הרשמת הבכירה:
אושרית הובר היימן
|
- נגד - |
תובעת:
שולה אסלן
|
נתבעת:
סופר סליפ סנטר בע"מ
|
פסק דין |
התביעה שבפני עניינה בביטול עסקה לרכישת מערכת ישיבה והשבת התמורה ששולמה בגינה.
טענות הצדדים:
התובעת הזמינה מן הנתבעת מערכת ישיבה, ביום 11.01.14, בעלות של 5,000 ₪.
לטענת התובעת, מיד עם אספקת מערכת הישיבה לביתה הבחינה, כי קיימים בה ליקויים משמעותיים ובהם העדר יציבות הספה, ריווח בין חלקיה, תפירה שאינה מדויקת וכן חוסר אחידות בגובה הכריות.
התובעת סירבה לקבל את המוצר במצבו ועוד באותו היום הוחזר, אחר כבוד, אל הנתבעת.
לאחר שנלקחה מערכת הישיבה לתיקון היא הוחזרה לביתה של התובעת. ברגע שהוכנסה לביתה, הבחינה התובעת לטענתה, בשברי זכוכית מרובים פזורים על גביה. לאחר שיחה עם נציג הנתבעת, בשם אריק, הוחזרה הספה, בשנית, אל התובעת.
בנסיבות האמורות, ביקשה התובעת לבטל את העסקה ולהשיב לה את כספה.
לטענת הנתבעת, הספה אותה רכשה התובעת יוצרה ע"פ הזמנה אישית, במידות גדולות מהדגם הרגיל, ומשכך אינה זכאית לעתור לביטול העסקה. כן, טענה כי בעת שסופקה לראשונה הספה לתובעת, זו טענה לפגמים אשר תוקנו לבקשתה. לאחר מכן, כאשר סופקה הספה בשנית, טענה התובעת כי ישנם שברי זכוכיות על גבי המושבים, אך מבדיקה שנערכה במחסני הנתבעת לא נמצא זכר לשברים אלו. עוד טענה הנתבעת כי סוכם בין הצדדים, בסיוע המועצה לצרכנות, כי התובעת תגיע למחסניה על מנת שתוכל לבחון את הספה בנוכחותו של מנהל הנתבעת. בחינה משותפת זו נועדה על מנת שהפגמים יתוקנו לפי בקשתה ללא עלות נוספת.
בדיון שהתקיים בפני העידו התובעת ונציג הנתבעת, מר רועי כהן.
דיון והכרעה:
לאחר שעיינתי בכתבי הטענות ושמעתי את עדויות הצדדים נחה דעתי כי דין התביעה להתקבל.
ואלו נימוקיי: