ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
41299-10-15
02/06/2016
|
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני
|
- נגד - |
תובע:
ציון שמו
|
נתבעת:
חברת דואר ישראל בע"מ
|
פסק דין |
1.התובע הגיש תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 15,000 ₪.
2.התובע הזמין זוג אוזניות אלחוטיות למערכת שמע מהולנד בעלות של כ-40 דולר והמתין לקבלת הודעה מהדואר שדבר הדואר הגיע לסניף הדואר בקרית אתא על מנת לגשת לסניף ולקבלו.
3.כשראה התובע שתאריך היעד להגעת החבילה עומד להסתיים, הוא פתח תלונה נגד הספק בחו"ל ונענה על ידו כי דבר הדואר נתקבל בסעיף שביט בקרית אתא ביום 7/8/15 ואף סופק לתובע את מספר האישור.
4.התובע פנה לסניף שביט עם מספר החבילה ומשם הופנה לסניף מרכז אתא וכשפנה לסניף מרכז, הופנה שוב לסניף שביט וכך הלאה עד אשר נמסר לו שהחבילה הוחזרה לשולח מחו"ל, מאחר ועבר חודש בלי לדרוש אותה.
5. התובע טען בתביעתו שלא קיבל מהנתבעת הודעה כלשהי להגיע לסניף ולקבל את החבילה.
6.התובע אף טען כי הנתבעת פועלת כפי שפעלה בעניינו בשיטתיות על מנת בסופו של דבר להחזיר את החבילה לספק ולגבות כסף בגין דואר חוזר, מה עוד, לטענת התובע, חלק מהחבילות בכלל אינן מגיעות בחזרה לספק.
7.נטען ע"י התובע שהוא מרגיש שהנתבעת זלזלה ואף פגעה בו ומבקש לפצותו בסך 15,000 ₪.
8.התובע העיד כי מאז שנודע לו שהחבילה הוחזרה לחו"ל, הוא לא היה בקשר עם הספק בחו"ל!!! דבר שלא הוסבר ע"י התובע.
התובע הסביר כי הוסבר לו ע"י הספק בחו"ל שכספו יוחזר לו לאחר קבלת החבילה בחזרה בחו"ל, וכי הדבר יכול לקחת 8-10 חודשים.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת