אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 29576-10-14 ויצמן ואח' נ' מפעלי בית הספה יצור ספות בע"מ ואח'

ת"ק 29576-10-14 ויצמן ואח' נ' מפעלי בית הספה יצור ספות בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 29/05/2015 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשדוד
29576-10-14
17/05/2015
בפני הרשמת בכירה:
טלמור פרס

- נגד -
תובעים:
1. אסף ויצמן
2. עינב יוסף(ויצמן )

נתבעים:
1. מפעלי בית הספה-יצור ספות בע"מ ח"פ 512712258
2. KLOSS ראשל"צ קבוצת מפעלי בית הספה והרהיט
3. KLOSS מפעל ושירות לקוחות מקבוצת מפעל - נמחקה

פסק דין
 

 

1.בפני תביעה כספית על סך של 11,000 ₪, שעניינה ארון שהוזמן על ידי התובעים, מהנתבעת.

על פי כתב התביעה, ביום 18.7.14 הזמינו התובעים ארון הזזה בהתאמה אישית מהנתבעת, בעבורו שילמו סך של 8,000 ₪ ובגין הובלה והרכבה שילמו 1,200 ₪ נוספים.

 

לטענת התובעים הארון המוזמן יועד ל"נישה" וחלוקתו תוכננה לשני חלקים סימטריים כשבכל אחד מהחלקים תוכננה יחידת מגירות.

לטענתם, בעת ההזמנה ציין נציג הנתבעת כי התוכנית והמידות הסופיות של הארון ייקבעו על פי מדידת מודד מטעמה ובהתאם לתנאים בדירת התובעים.

כשבועיים לאחר ההזמנה הגיע המודד ולאחר מספר ימים נשלחה לתובעים במייל סקיצה לאישור, בעקבותיה ביקשו התובעים להעביר מגירה אחת מימין לשמאל.

 

ביום 1.9.14, בעת התקנת הארון, הבחין המתקין כי קיימת בעיה תכנונית המונעת את פתיחת מגירת הארון בצד ימין - קיר המכסה חלק מחזית הארון בצד ימין.

לטענת התובעים, בשל בעיה זו הרכיב המתקין את המגירות המיועדות לצד ימין, בחלק השמאלי של הארון.

 

לאחר סיום ההתקנה, התריעו התובעים בפני המתקין כי קיים קושי רב בפתיחת דלת ימין, שכן, הקיר חוסם חלק מחזית הארון בצד ימין ומונע מהמשתמש להגיע לידית הדלת.

 

לטענתם, חרף פניותיהם לנתבעת, מספר פעמים, לא קיבלו מענה ענייני. לפיכך מבקשים התובעים לחייב את הנתבעים בתשלום הסך של 11,000 ₪.

 

2.הנתבעת בכתב הגנתה דוחה טענות התובעים. לטענתה, את המידות סיפקו התובעים עצמם ביום ביצוע העסקה ולאחר מכן בוצע שרטוט ידני מפורט בהתאם למידות אלה.

לטענת הנתבעת, התובעים לא ציינו מעולם כי יש צורך במרווח בין דלת הארון לקיר הגבס והשרטוט שבוצע ביום המכירה אושר על ידי התובעת בחתימתה.

 

לאחר סיכום ההזמנה, ועל מנת למנוע טעויות, נשלח מודד לבית התובעים, אשר מצא כי יש הפרש בין מידות האורך שסיפקו התובעים לאלה שנמדדו על ידו ולפיכך הוכן שרטוט ממוחשב אשר נשלח לתובעת באמצעות המייל ביום 27.7.14, לאישור המדידה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ