ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
|
29519-01-17
17/08/2017
|
בפני הרשמת:
עדי בר-טל
|
- נגד - |
התובעים:
1. אלכסנדר אבידן 2. ברוריה אבידן
|
הנתבעת:
אוליב אין נהריה בע"מ
|
פסק דין |
בפניי תביעה בסך 25,000 ₪ במסגרתה טוענים התובעים כי הנתבעת שינתה באופן חד צדדי את הסכם ההתקשרות עימם, הסכם מתן שירותי תיירות וזאת בשל תפוסת יתר במלון. בשל שינוי זה ביטלו התובעים את הזמנתם במלון, ואילו הנתבעת גבתה מהם את מלוא מחיר החופשה שהוזמנה.
התובעים הזמינו ביום 4.5.16 חופשה בת 7 ימים במלון הנתבעת בנהריה לימים 3.7.16 עד 10.7.16. התובעים שילמו מקדמה בת 200 ₪. לטענת התובעים מדובר היה בחופשה משפחתית חשובה, שכן הבנים הגדולים עמדו בפני גיוס.
ביום חמישי, 23.6.16 בשעה 10:29 בבוקר, 10 ימים לפני תחילת החופשה, התקשרה נציגת הנתבעת, גב' שובל, אל התובע והודיעה כי ביומיים האחרונים לחופשה (שישי שבת) המלון נמצא בתפוסת יתר ולכן התובעים יאלצו לעבור בימים אלו למלון אחר של הרשת בישוב שבי ציון.
הגב' שובל הבהירה כי בפני התובעים עומדות שתי אפשרויות: האחת לעבור למלון שבי ציון בשישי שבת האחרונים של החופשה או לבטל את החופשה. התובע מחה על כך ועדכן את אשתו, התובעת.
התובעת פנתה לגב' שובל, אשר חזרה על שיחתה עם התובע.
בסיום השיחה, פנה התובע אל חבר, עורך דין, להתייעץ עימו בנוגע להודעת הנתבעת (נספח ג' לתביעה).
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת