בפני תביעה קטנה במסגרתה דורש התובע פיצויי בגין פגיעות שנגרמו לרכבו, במהלך גרירה שלו למוסך.
רקע עובדתי וטענות הצדדים:
ברכבו של התובע הייתה תקלה, והוא עצר בשולי הדרך והזעיק גרר באמצעות הנתבעת. ההתקשרות עם הנתבעת הייתה על פי הסכם שירותי דרך שחברת הביטוח והסוכן של התובע הציעו לו.
הנתבעת פעלה באמצעות קבלן משנה, הוא מקבל הודעת צד ג'. לטענת התובע, עובד מטעם קבלן המשנה ניסה מספר פעמים להעלות את רכבו על גבי הגרר, והרכב התדרדר, וכאשר הצליח להעלות את הרכב, הוא נפגע.
התובע דאג לתיקון הרכב על חשבונו, והודיע לסוכן שלו על הנזק שנגרם במהלך הגרירה. בתוך כחודש ממועד הגרירה הודיע הסוכן לנתבעת כי נגרם נזק לרכב, אך היא סירבה לפצות את התובע. לטענתה היה על התובע להודיע לה באופן מידיי על הנזק, כפי שנדרש בהסכם שנכרת עמו, וכן היה עליו להמתין לבדיקת הרכב על ידה. משלא עשה כן התובע, הנתבעת טוענת כי היא לא נדרשת לפצות אותו ויש לדחות את התביעה שהוגשה כנגדה.
מחמת הזהירות הגישה הנתבעת גם כתב תביעה כנגד קבלן המשנה שלה, ובו טענה כי על פי החוזה עם קבלן המשנה, עליו לשפות אותה בגין כל תביעה שתתקבל כתוצאה מרשלנותו. קבלן המשנה הכחיש בתוקף כי נגרמו נזקים בעת גרירת הרכב למוסך.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.