ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
|
24926-04-18
30/07/2018
|
בפני הרשמת הבכירה:
מרי יפעתי
|
- נגד - |
תובע:
דניאל חן
|
נתבעת:
פלאפון תקשורת בע"מ
|
פסק דין |
לפניי תביעה כספית, על סך 10,900 ₪, שהגיש התובע כנגד הנתבעת.
טוען התובע בכתב התביעה כי התקשר עם הנתבעת בהסכם להזמנת 5 קווים, כאשר התשלום החודשי בעבור 4 קווים עמד על סך של 25 ₪ לכל קו, וקו נוסף בעלות חודשית של 10 ₪.
לטענתו, היה עליו לשלם לנתבעת תשלום חודשי בסך של 110 ₪ בסך הכל.
לטענתו, בעת שקיבל חשבוניות חודשיות התברר לו כי הוא מחויב בעבור 4 קווים נוספים שאינם שייכים לו.
לטענתו, בחודשים 06/2017 ועד 02/2018 חויב בסך של 1,620 ₪ במקום בסך של 880 ₪.
התובע פנה לנתבעת והלין על החיוב הכפול. לאחר כשבועיים הודע לו על ידי נציגי הנתבעת כי מגיע לו זיכוי בסך של 430 ₪ בלבד.
עוד טוען התובע כי חויב בגין הזמנת "שיר בהמתנה" בעלות של 12.90 ₪. לטענתו, ככל וההזמנה בוצעה על ידי אחד מילדיו מבלי שנדרש מתן אמצעי תשלום או סיסמה הרי שאינו מוכן לשאת בתשלום בעבור חיוב זה.
טוען התובע כי הנתבעת מבצעת חיובים שגויים "בתום לב" כחלק ממדיניות מובנית של החברה. התובע עותר לחייב הנתבעת להשיב את הפרש הכספים שנגבו ממנו בסך של 400 ₪, ולפצותו בגין בזבוז הזמן, עוגמת נפש, אובדן עבודה וכן לקנוס הנתבעת בסך של 10,000 ₪ כדי למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד.
בכתב ההגנה טוענת הנתבעת כי ביום 21.6.2017 התקשר התובע עם הנתבעת בהסכם לאספקת שירותים סלולאריים במסגרתו בוצע ניוד של 5 קווים דרך אתר GINIMOBILE ורכש 4 מנויים חדשים. התובע אישר את כל פרטי התוכנית אליה הצטרף.
ביום 5.2.18 פנה התובע לראשונה לנתבעת והלין כי אינו מכיר את 4 המנויים שצורפו. לאחר בירור זיכתה הנתבעת את התובע במלוא הסכום בגין 4 המנויים אליהם התכחש התובע.
באשר לשירות "שיר בהמתנה" נטען כי התובע הצטרף לשירות באמצעות המכשיר הסלולרי שברשותו כאשר תהליך ההצטרפות כולל מספר שלבים, הקשת קוד ואישור תנאי ועלות השירות.
בדיון בפני העידו התובע ונציגת הנתבעת, הגב' ויקי לביא.