ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
|
14726-01-18
23/07/2018
|
בפני הרשם בכיר:
אדי לכנר
|
- נגד - |
תובע:
רועי סודאי
|
נתבעת:
מכללת שטרודל בע"מ
|
פסק דין |
בפניי תביעה קטנה אשר הוגשה בתאריך 07/01/2018 על סך 2,592 ₪, בגין קורס אליו נרשם התובע וביקש להפסיקו במהלך הקורס.
רקע וטענות הצדדים:
התובע נרשם לקורס המלמד איך למכור ב- EBAY אותו מעבירה הנתבעת באמצעות נציגה אסי צור ואחיו.
לאחר שהתובע נכח בשיעור הראשון, הרגיש קושי בלמידה ובחר לעדכן את נציג הנתבעת כי אינו מסתדר ולפיכך ברצונו לפרוש מהקורס.
נציג הנתבעת, העביר לתובע שיחת מוטיבציה והסביר שהתובע מסוגל ושלא יוותר לעצמו כל כך מהר.
אין ספק כי פעולותיו של נציג הנתבעת, שהן פעולות לשימור לקוחותיו לגיטימיות ומקובלות.
המחלוקת בין הצדדים היא מאחר שלטענת התובע הוא פנה אל נציג הנתבעת, וציין כי ברצונו לעזוב בשל הקושי, אך נציג הנתבעת השיב לו כי אם התובע יעזוב באותה השיחה או שינסה את הקורס ויפרוש בסוף, התוצאה תהיה זהה והוא ישיב כסף לתובע.
לטענת נציג הנתבעת, הוא לא התכוון כי הוא ישיב את כל הסכום, ולכן גם השיב לתובע סך של 700 ₪ מתוך 3,000 ₪ ששולמו לו על ידי התובע.
דיון והכרעה:
בדיון שהתקיים בתאריך 22/07/2018 חזרו הצדדים על גרסתם.
נציג הנתבעת טען כי לא ברור לו מדוע כשנה וחצי לאחר שהתבצע הקורס התובע החליט לתבוע אותו, על כך השיב התובע כי רצה קודם לדבר עם נציג הנתבעת ולא רצה להגיע למשפט, אך נציג הנתבעת לא ענה לו לטלפון.
התובע צירף תמלול לשיחה אשר לטענתו השיחה התקיימה בין הצדדים בתאריך 12/07/2016 ובוצע תמלול באמצעות חברת "מילים מילים".
לאחר הדקה 05:38, בין השורות 17 לשורה 22 בעמוד 7 לתמלול, וכן בין שורה 1 לשורה 7 לעמוד 8 לתמלול, מסר נציג הנתבעת לתובע