מדינת ישראל נ' עקיבא
|
מ"ת בית משפט השלום תל אביב - יפו |
21881-10-12
14.11.2013 |
|
בפני : מעין בן ארי |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: מדינת ישראל |
: זהר עקיבא |
| החלטה | |
החלטה
נגד המבקש הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות של החזקת סם שלא לצריכה עצמית וסחר בסם מסוכן.
יוזכר, כי המבקש שוחרר עוד בהליך מעצר הימים בתאריך 11/10/12.
מאז, הוקלו תנאי השחרור באופן בו כיום המבקש מצוי בתחומי היישוב ללא פיקוח. כמו כן, המבקש נתון תחת פיקוח של שירות המבחן וכן הביע נכונות להמשך טיפול במסגרת ציבורית, זאת לאחר שהוא סיים בחודש יוני טיפול אינטנסיבי של 4 חודשים במסגרת סגורה פרטית "אחווה".
לאחר ששקלתי את טיעוני הצדדים, בשים לב למשך הזמן המשמעותי מאז המבקש נתון בתנאי שחרור ובהגבלה, כאשר לא נרשמו כל הפרות תנאים ולא נפתחו תיקים חדשים, ובהינתן כי המבקש מצוי תחת פיקוח שירות המבחן וכן הודה בתיק העיקרי ולקח אחריות על מעשיו, ראיתי להיעתר לבקשה ולהקל בתנאי השחרור באופן בו המבקש ישהה בתנאים של מעצר בית לילי בין השעות 23:00-07:00.
יתר התנאים, בשינוים המחויבים, יעמדו על כנם.
המזכירות וההגנה ישלחו החלטה זו לשירות המבחן.
ניתנה והודעה היום י"א כסלו תשע"ד, 14/11/2013 במעמד הנוכחים.
מעין בן ארי, שופטת התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|