בקשה למשפט חוזר
|
מ"ח בית המשפט העליון |
1505-02
4.4.2002 |
|
בפני : א' א' לוי |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: כהן אברהם |
: מדינת ישראל |
החלטה
15.12.99, בכתב האישום אשר הוגש לבית המשפט לתעבורה בתל-אביב נטען, כי בתאריך .1
9:45, ברחוב הרב קוק בהרצליה, הבחינה רס"ר אולין בן ארצי במבקש, כשהוא נוהג בשעה
29. אותה שעה נראה המבקש קולט במונית מסוג זוטובוס, שבחזיתה היה קבוע שלט של קו
ומוריד נוסעים בת האוטובוס, וכל זאת מבלי שהיה בידו רשיון להפעלת קו-שירות. למבקש
494 לתקנות התעבורה יוחסה עבירה של הפעלת קו שירות ללא רישיון, עבירה לפי תקנה
1961 -התשכ"א
השוטרת נקראה להעיד בבית המשפט לתעבורה, והיא טענה כי לאחר שעצרה את המערער בצד .2
הכביש, הוא הטיח לעברה: "מה את רוצה ממני עוד פעם, את מתנכלת לי, יאללה תעשי מה שאת
רוצה תני לחיות, תני לעבוד". לטענת השוטרת, היא חקרה את הנוסעים ומפיהם נודע לה שכל
אחד מהם שילםדמי נסיעה בנפרד, והשוטרת הוסיפה, כי היא עצמה ראתה את השלט הנושא את
29 בחזית המונית, וזהו קו האוטובוס שבמסלולו נסע המבקש. המספר
המבקש, שלא כפר בכך שהיה נהגה של המונית ביום האירוע, טען כי הסיע בני משפחה אחת
בנסיעה מיוחדת, ומכאן נבעה הכחשתו כי הפעיל קו-שירות. בשאלה עובדתית זו - האם ביצע
29 - התמקד הדיון המבקש נסיעה מיוחדת או אסף נוסעים שהמתינו בתחנות האוטובוס של קו
| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|