לפניי בקשה לעיכוב ביצוע צו הריסה מנהלי, וכנגדה עתירת התביעה לביטול החלטת ביניים שניתנה ביום 4.9.18, על מנת לאפשר לה לבצע את הצו, כפי שתוכנן ותואם זמן רב מראש, בשיתוף עם גורמי האכיפה והביצוע.
לאחר שעיינתי בבקשות ובטענות שעלו במסגרת ההליך, אני סבורה כי יש לדחות את הבקשה לעיכוב ביצוע הצו המנהלי, מהנימוקים שיפורטו להלן.
אציין כי בהתאם לסמכותי מכוח סעיף 254ט(ג)(1), אינני מוצאת טעם וצורך לקיים דיון נוסף במעמד הצדדים, ולדעתי יש מקום למתן ההחלטה בהקדם האפשרי.
השתלשלות העניינים
יסודו של ההליך בצו הריסה מנהלי שניתן נגד המבקש, ביום 27.12.17, ביחס למבנה בשטח של כ-100 מ"ר, מרצפת בטון, קירות בלוקים ותקרת בטון, שנבנו ללא היתר, בגוש 4442 ח"ח 69 ברמלה.
ביום 10.1.18 מסרו הצדדים לפרוטוקול כי מוסכם עליהם שצו ההריסה המנהלי יעמוד בתקפו וייכנס לתוקף ביום 10.3.18, אלא אם יציג המבקש ראיות לקידומו של הליך הכשרה, שיש בהן כדי לתמוך בבקשה לארכה נוספת. בתוך כך התחייב המבקש לבצע את ההריסה בעצמו, במועד. להסכמות ניתן תוקף של החלטה.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.