אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> חלאוי ואח' נ' רשת מגה סליפ

חלאוי ואח' נ' רשת מגה סליפ

תאריך פרסום : 31/12/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
34018-09-16
10/12/2017
בפני השופט:
דניאל הורוביץ

- נגד -
תובעים:
1. גילה חלאוי
2. יהודה חלאוי

נתבע:
רשת מגה סליפ – אדוארד קאופמן ע.מ. 011154804
פסק דין
 

 

 

  1. לפניי תביעה שהגישו התובעים נגד הנתבע ע"ס 11,000 ₪.

     

  2. התובעים רכשו ספה מאת הנתבע המנהל בית עסק בשם "מגה סליפ". את הספה רכשו התובעים ביום 28.3.13 במסגרת יריד רהיטים שנערך בגני התערוכה בתל אביב. נציג מגה סליפ התחייב במעמד הרכישה לתת לתובעים אחריות לספה למשך 8 שנים והדבר תועד בכתב ידו ובחתימתו על טופס ההזמנה שעותק ממנו צורף לכתב התביעה. התובעים שלמו עבור הספה 9,000 ₪. לאחר מכן התגלו קרעים בספה וכשפנו התובעים למגה סליפ התנערו נציגי בית העסק מאחריות בטענה כי האחריות לספה היא לשנה בלבד וכי הנציג שהבטיח אחריות למשך 8 שנים פוטר. לטענת התובעים, הציע הנתבע לפנות למתקן ספות שעובד עמו לצורך תיקון הספה, אולם זה האחרון אמר לתובעים שלא ניתן לתקן את הספה. על כן תובעים התובעים בתביעה זו את תיקון הספה, לחילופין – אספקת ספה חדשה, ולחילופי חילופין – החזר כספי.

     

  3. הנתבע דוחה את הטענות כמפורט בכתב התביעה. לטענתו, האחריות היא לשנה בלבד והנציג שמכר את הספה והבטיח אחריות למשך 8 שנים - טעה. לטענת הנתבע, חלפו שלוש וחצי שנים מיום שהספה נרכשה ועל כן תקופת אחריות חלפה אולם אין מניעה לתקן את הספה - בתשלום.

     

  4. בדיון שהתקיים ביום 28.5.17 הציגו התובעים תמונות ובהן תיעוד של הקרעים בספה וחזרו על טענתם כי הרפד אשר אליו נשלחו טען כי לא ניתן לתקן את הספה. מנגד, הנתבע טען בדיון שאין שום מניעה לתקן את הספה וכי כל ספה ניתנת לתיקון. הנתבע אמר, כי ככל שיש צורך להחליף את הריפוד – הוא יעשה זאת. הושגה בדיון הסכמה שקיבלה תוקף של החלטה, לפיה התובעים יעמידו לרשות הנתבע את הספה לצורך תיקונה. הובלת הספה תעשה על חשבון הנתבע. הנתבע יעשה את כל הדרוש לתיקון הספה, לשביעות רצון התובעים - וזאת תוך 14 ימי עסקים, מיום קבלת הספה לידיו.

     

  5. ביום 26.6.17 הגישו התובעים הודעה כי הספה נלקחה לתיקון אולם לא הוחזרה ולא התקבל שום עדכון בענין זה מהנתבע. ביום 18.7.17 הגישו התובעים לתיק הודעה נוספת ובה עדכנו כי הספה הוחזרה להם עם קרעים, תפרים והדבקות, ונראית במצב גרוע יותר ממצבה לפני התיקון.

     

    ביום 16.8.17 הגיש הנתבע הודעה בה הוא הודיע כי הספה תוקנה לשביעות רצונם של התובעים. הנתבע צירף מסמך נושא תאריך 4.7.17, מאת הרפד שביצע את התיקון, לפיו התיקון בוצע לשביעות רצון התובעים – כך לטענתו.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ