אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 21740-01-17 קדושים נ' עיר השעשועים בעמ

ת"ק 21740-01-17 קדושים נ' עיר השעשועים בעמ

תאריך פרסום : 10/05/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
21740-01-17
06/05/2017
בפני השופטת:
יפעת אונגר ביטון

- נגד -
התובע:
חן קדושים
הנתבעת:
עיר השעשועים בע"מ
פסק דין

1.עסקינן בתביעה קטנה, על סך 10,000 ₪, שעניינה לשון הרע ופגיעה ברגשותיו של התובע, בעת שבילה עם משפחתו באתר "לונה-פארק" בתל-אביב, המנוהל על ידי הנתבעת.

2.לגרסת התובע, ביום 4.8.2016 הגיע עם רבים מבני משפחתו לאתר הנ"ל, לבילוי והנאה משותפים. המשפחה הגיעה לאתר בשעת צהריים, ובילתה בו עד לשעה 18:00 לערך, אז הפך יום הבילוי למפח נפש. על פי המתואר בתביעה, בשעה זו, הגיע יחד עם חלק מבני המשפחה למתקן המכונה "גורילה", ומחמת העדר סימון בשילוט מתאים, נכנסו בטעות דרך פתח היציאה מהמתקן, במקום מפתח הכניסה. התובע טען כי באותה העת היה המתקן ריק מאנשים וללא תור.

מפעילת המתקן, הבחינה בכך, צעקה על התובע וגידפה אותו ודרשה כי יצאו את המתקן ויכנסו אליו מפתח הכניסה. אליבא התובע, הם עשו כדבריה, אולם, היא נותרה בשלה, אחזה בידו של התובע וצעקה את המילים: "דתי חצוף", אתה וחבורת הדתיים השחורים שאיתך", ולאחר שביקש ממנה להזמין למקום את האחראי, הוסיפה: "מלשין", "כלב מסריח".

3.עוד מטען, כי האחראית שהגיעה למקום, הבחינה כי המפעילה נסערת, וביקשה אותה לעזוב את המקום, ולסיים את יום העבודה. במכתב התשובה של הנתבעת לתובע, הודתה הנתבעת באירוע, התנצלה בפני התובע ומסרה כי המפעילה תובא בפני וועדת משמעת, ויוחלט אם העסקתה תמשך. ברם, הנתבעת הציעה פיצוי מבזה, ולא שיפרה הצעתה גם לאחר שהתובע פנה אליה שוב בכתובים (התכתובת בין הצדדים – נספחים 3-7 לכתב התביעה).

4.התובע טען כי נגרמה לו ולבני משפחתו עגמת נפש מרובה, הם חשו בושה וכלימה והחליטו לעזוב את האתר מוקדם מן המתוכנן.

5.הנתבעת מכחישה את ההתנהגות המיוחסת למפעילת המתקן. לטענתה, במקום שילוט גדול וברור, ונוהל מסודר ביחס לעליית מבקרים ל המתקן. התובע ובני משפחתו נכנסו למתקן דרך שער היציאה, ולא שעו להוראות המפעילה. הנתבעת הודתה בתביעתה, כי אינה יכולה להעיד על תוכן הדברים שהוחלפו בין המפעילה לתובע, אולם היא מנחה את עובדיה לנהוג יחס מכבד כלפי מבקרי האתר, ואף נוהגת לפצות אם נגרם להם חוסר נעימות, אף אם המבקרים לא פעלו לפי הוראות עובדיה.

6.הנתבעת טענה בכתב ההגנה כי התנהגות המפעילה אינה עולה בקנה אחד עם עקרונות השירות שלה, ולכן הציעה את הפיצוי כפי שהוצע, והיא סבורה כי הוא פיצוי הולם לנסיבות המקרה.

7.בעת הדיון, נציגת הנתבעת טענה כי לו השתמע מן האמור בכתב ההגנה כי היא מאשרת את דברי התובע, אזי לא כך הם פני הדברים. התביעה מוכחשת. כן הוסיפה, כי נערך שימוש למפעילת המתקן אשר הכחישה שהדברים המיוחסים לה נאמרו. כאן המקום לציין, שהנתבעת הופיעה בדיון הראשן ללא המפעילה, קטינה כבת 17, והדיון נדחה על מנת לאפשר את הופעת העדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ