אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 21238-11-14 עאמר נ' קווי חופשה בע"מ

ת"ק 21238-11-14 עאמר נ' קווי חופשה בע"מ

תאריך פרסום : 26/04/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עכו
21238-11-14
19/04/2015
בפני השופט העמית:
משה אלטר

- נגד -
תובע:
ראמי עאמר
נתבעת:
קווי חופשה בע"מ
פסק דין
 

 

 

1.בתאריך 22/9/14 או בסמוך לכך הזמין התובע, באמצעות סוכנות הנסיעות "נטו טראבל" (להלן: "סוכנות הנסיעות"), חבילת נופש בכרתים, עבורו ועבור ארבעת בני משפחתו (להלן: "ההזמנה").

 

חבילת הנופש שווקה על ידי הנתבעת, והיא כללה טיסה הלוך ושוב מנתב"ג לשדה התעופה הרקליון בכרתים (להלן: "שדה התעופה"), שהייה של 5 לילות (מ- 5/10/14 עד 10/10/14)) במלון HORIZON BEACH בכפר סטאליס (להלן: "המלון"), על בסיס של "הכל כלול" והעברות משדה התעופה למלון וחזרה.

 

עלות חבילת הנופש הייתה 595$ לאדם.

 

2.לטענת התובע, כעולה מכתב התביעה, בעת ביצוע ההזמנה הוצג המלון כמלון ברמה של 4 כוכבים, אולם בדיעבד, לאחר שהגיעו למקום, התברר כי רימו אותם וכי מדובר במלון ברמה של 3 כוכבים, והדבר גרם לעוגמת נפש ולריב עם האישה והילדים.

 

לכן הגיש התובע את תביעתו שבפניי, בה הוא עותר לחייב את הנתבעת לפצותו בסכום של 30,000 ₪.

 

ראוי לציין כי ההזמנה בוצעה בצוותא חדא עם הזמנתם של הה' ענאד טריף (להלן: "ענאד" ) ואחמד עאמר (להלן: "אחמד" ), שאף הם הגישו תביעות נגד הנתבעת. תביעותיהם התבררו בפניי בת.ק. 21191-11-14 (תביעתו של ענאד) ובת.ק. 21216-11-14 (תביעתו של אחמד), והוסכם כי הפרוטוקולים של הדיונים בתיקים הנ"ל יהיו חלק מפרוטוקול הדיון בתיק שבפניי.

 

3.לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, רמתם ודירוגם של בתי המלון נקבעים ע"י משרד התיירות של המדינה בה נמצא בית המלון ולפי הסטנדרטים הנהוגים באותה מדינה, ולעתים נוצרים פערים בין רמת הציפייה של הלקוחות מבית המלון אותו הזמינו לבין רמתו של בית המלון בפועל.

עוד נטען על ידי הנתבעת כי לא רימתה את התובע, שכן המלון הינו ברמה של 4 כוכבים, כפי שהוזמן, ולא 3 כוכבים, כנטען בכתב התביעה..

 

כאן המקום לציין כי בכתב ההגנה העלתה הנתבעת טענות בהתייחס לתהליך ההזמנה, לתקלות כאלה ואחרות במלון ועוד, אולם לא מצאתי מקום להתייחס לטענות אלה, זאת משום שהמחלוקת העובדתית היחידה בין הצדדים, הטעונה הכרעה בתיק שבפניי, הינה בשאלת רמתו של המלון: האם 4 כוכבים, כפי שהוצג בפני התובע בעת ביצוע ההזמנה, או 3 כוכבים, כפי שהתברר לתובע, לטענתו, לאחר הגעתו למלון. בהקשר זה די אם אפנה לדברי התובע, בעמ' 2 לפרוטוקול, שורות 1 ו- 2, מהם עולה כי אם היה מתברר לו שהמלון הינו ברמה של 4 כוכבים, הוא לא היה מגיש את התביעה.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ