אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 18449-01-15 יהב נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ

ת"ק 18449-01-15 יהב נ' הוט מערכות תקשורת בע"מ

תאריך פרסום : 21/07/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
18449-01-15
11/07/2015
בפני הרשם הבכיר:
אופיר יחזקאל

- נגד -
התובע:
תלם יהב
הנתבעת:
הוט מערכות תקשורת בע"מ
פסק דין
 

 

  1. תביעה לתשלום סך של 1,000 ₪.

     

  2. התובע הוא לקוח של הנתבעת (להלן גם – "הוט").

     

  3. בכתב התביעה טען התובע, כי רכש "חבילה" מהנתבעת (בחודש יוני 2014), וכי בין הצדדים סוכם על תשלום חודשי בסך של 282 ₪, שאותו ישלם להוט בגין רכישת שירותיה. לטענת התובע, החל מחודש נובמבר 2014 החלה הוט לחייבו בסך חודשי של 302 ₪, קרי בסכום הגבוה ב-30 ₪ מהסכום שסוכם בין הצדדים, וזאת, לדבריו, מבלי שיידעה אותו מראש בכך שבכוונתה לעשות כן. עוד טען התובע, כי הוט לא יידעה גם את הרגולטור, כפי שנדרש ממנה, בדבר העלאת המחירים הנ"ל (לעניין זה צורפה הודעה לתקשורת מאת דוברות משרד התקשורת, שבה נאמר כי בכוונת משרד התקשורת לבחון עניין זה). התובע ציין בכתב התביעה, כי הוט הסכימה להשיב לו את אותה "תוספת" שנגבתה ממנו ואף לשלם לו פיצוי כספי מסוים, אך מדובר היה, לדבריו, בהצעה שאינה מספקת. בגין התנהלותה האמורה של הוט דרש התובע, כאמור, פיצוי בסך של 1,000 ₪.

     

  4. הנתבעת מצדה הגישה, עוד בטרם הוגש כתב הגנה, בקשה לעיכוב ההליכים בתביעה, וזאת, הואיל ובאותו עניין תלויה ועומדת, כך לדבריה, בקשה לאישור תובענה כייצוגית. בנוסף לבקשה האמורה – שנדחתה לאחר הדיון שהתקיים בבקשה ובתביעה – הגישה הנתבעת גם כתב הגנה.

     

  5. בכתב ההגנה טענה הנתבעת, כי הגדלת הסכום שנגבה מהתובע, נבעה מעליית תעריפים אצלה. דבר זה, לדבריה, מותר על פי תנאי רישיונה, וגם אינו נוגד את ציפייתו הסבירה של הלקוח, אשר אינו יכול לצפות, כי המחיר שנגבה ממנו לא יעודכן לעולם. לדברי הנתבעת, כלל לקוחותיה עודכנו מראש לגבי עליית המחירים האמורה באמצעות "מעטפית" שהופיעה על מרקע מכשיר הטלוויזיה שלהם, וכן באמצעות החשבוניות החודשיות. לתמיכה בטענה זו צירפה הנתבעת לכתב ההגנה חשבוניות שהוצאו לתובע בחודשים אפריל ומאי 2014, שבהן צוין, כי בחודש אוגוסט 2014 עומד להסתיים המבצע שעליו מנוי התובע, וכי על מנת שניתן יהיה להמשיך ולהציע לתובע את מגוון שירותי הנתבעת במחירים משתלמים, עליו לפנות לשירות הלקוחות שלה (לדברי הנתבעת, בסופו של יום עודכנו התעריפים בחודש אוקטובר ולא בחודש אוגוסט). בנסיבות אלה, לטענת הנתבעת, דין התביעה להידחות.

     

  6. בהמשך, במעמד הדיון בתביעה, מיקד התובע את תביעתו בטענה כי הנתבעת לא הודיעה לו מראש לגבי עליית המחיר הצפויה (ולמעשה זנח את טענתו, ככל שהייתה כזאת, בכל הנוגע לעצם חוקיות העלאת התעריפים ולהתנהלות הוט מול הרגולטור). התובע ציין בדיון, כי בידיו הקלטה של נציגת הוט (שלא צורפה לכתב התביעה), המאשרת כי דבר העלייה במחיר לא הודע לו מראש.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ