אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 16423-09-15 תמיר ואח' נ' פארחאת ואח'

ת"ק 16423-09-15 תמיר ואח' נ' פארחאת ואח'

תאריך פרסום : 13/03/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
16423-09-15
01/01/0001
בפני הרשמת:
הבכירה יונת הברפלד-אברהם

- נגד -
תובעים:
1. אלינור תמיר
2. יניב תמיר

נתבעים:
1. הייתם פארחאת
2. דרוויש מאנה
3. חמודי מחמוד פארחאת

פסק דין

התובעים הגישו תביעה כנגד הנתבעים ע"ס של 12,000 ₪.

מכתב התביעה עלה כי ביום 9/5/15 רכשו התובעים סלון מהנתבעים בסך של 1,800 ₪ בתוספת 300 ₪ עבור הובלה. ב10.6.15 החליטו לשדרג את הסלון והוסיפו 3,000 ₪ לרכישת סלון אחר, בתוספת 300 ₪ עבור הובלה. הסלון שהגיע היה שונה מזה אשר הוזמן וכן היה לקוי . לאור זאת, ביקשו התובעים לבטל את העסקה אולם הנתבעים סרבו לכך. מנגד, הובטחה לתובעים אספקת סלון חדש , אולם היות והנתבעים אחרו במועד אספקתו ב7 ימים, תובעים התובעים את ביטול העסקה והחזר הסכומים ששילמו .

הנתבעים הכחישו את טענות התובעים וטענו כי התביעה הוגשה בחוסר תום לב. הנתבעים ציינו כי באו לקראת התובעים ככל שיכלו, החליפו את הסלון הראשון שנרכש וזיכו אותם במחיר מלא, למרות שהשתמשו בו, וכן הסכימו לביטול הזמנת מוצרים נוספים שביצעו התובעים ללא עלות וכן הסכימו להחליף את הסלון השני שקיבלו, בחדש, למרות שלא היתה מניעה לתקן את הסלון . הנתבעים ציינו כי הסלון השלישי עדיין נמצא בחנות ומחכה לתובעים.

לדיון הראשון, שנקבע ליום 27/1/16, לא התייצבו הנתבעים וניתן נגדם פסק דין, שבוטל לאחר ששילמו את החיובים שנפסקו נגדם בהחלטה מיום 4/2/16.

באותו דיון, בו התייצבו התובעים , ניתנה לתובעת האפשרות לשטוח את מלוא טענותיה כנגד הנתבעים . התובעת פרטה את הנסיבות שהובילו לרכישת הסלון והחלפתו, וטענה כי פנתה שוב ושוב לנתבעים אולם אלו לא הגיבו לפניותיה. התובעת הדגישה כי הסלון השני אותו קיבלה לא תאם לסלון אותו הזמינה וכי לגבי הסלון השלישי, לא עמדו הנתבעים בלוח הזמנים.

לדיון שנקבע ליום 7/3/16, התייצבו 2 הצדדים וניתנה לנתבעים ההזדמנות להשלים את טענותיהם, לאור דברי התובעת מיום 4/2/16.

הנתבעים העידו כי לא היתה כל מניעה לתקן את הסלון השני, בביתם של התובעים וכי הסלון השני אותו קיבלו, היה הסלון אותו הזמינו וכי כל אשר רצתה התובעת הוא כי חמותה תקבל את הסלון השני בהנחה והיא תקבל את הסלון השלישי.

שני הצדדים הציגו תכתובות ביניהם באמצעות מסרונים . על פי התכתובות, ביום 7/8/16 הודיעה התובעת לנתבעים כי היא דורשת סלון חדש ולא תיקון הסלון הקרוע וכן כי אין בדעתה לשלם עבור הובלה. באותה הודעה, עמדה על כך התובעת, כי הסלון יסופק לה עד ליום 19/8. בהמשך ההודעות מודיע הנתבע דרוויש כי הזמין סלון חדש וזה היה מוכן ביום 19/8 והודעה מיום 24/8 מהנתבעים כי הסלון מוכן.

דיון והכרעה:

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ