אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> שיליאן ואח' נ' איזי גו בע"מ ואח'

שיליאן ואח' נ' איזי גו בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 14/08/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חדרה
15907-01-17
19/07/2017
בפני השופטת:
הדסה אסיף

- נגד -
התובעים:
דליה שיליאן ו-9 אחרים
הנתבעות:
1. איזי גו בע"מ ח.פ. 513505784
2. ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ ח.פ. 511123051

פסק דין
 

 

 

1.התובעים טוענים כי הזמינו טיול מאורגן לבולגריה. את ההזמנה ביצעו דרך הסוכנות "איזי גו בע"מ", הנתבעת 1 והספקית של הטיול, טיסות ומלונות, היתה חברת ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ, הנתבעת 2.

 

לטענת התובעים, מלכתחילה היה אמור להיות הטיול בין התאריכים 20-27/7/16, כאשר הטיסות היו אמורות להיות טיסות שכר מישראל לפלובדיב ובחזרה. בהמשך, ובגלל ביטול טיסות השכר לפלובדיב הוצע לתובעים לשנות את תאריכי הטיול ואת חברת התעופה באופן שהטיול יהיה בין התאריכים 18/7/16 ועד ליום 25/7/16 והטיסות יהיו לסופיה באמצעות חב' בולגריין אייר במקום עם חב' ארקיע, כפי שצריך היה להיות מלכתחילה. לטענת התובעים הם הסכימו לשינויים האלה ולהם בלבד ונאמר להם מפורשות כי למעט השינוי במועדי הטיסות ובחברות המטיסות, לא יהיו שינויים נוספים בטיול.

 

2.לטענת התובעים, בפועל נעשו על ידי הנתבעות או מי מהן שינויים רבים:

א.אף שמלכתחילה הם היו אמורים ללון בלילה הראשון בפלובדיב, בפועל הם לא לנו כלל בעיר זו וכל הלינות היו רק בעיר בנסקו.

ב.אף שעל פי הנתונים שנמסרו להם מלכתחילה, בשהותם בבנסקו הם היו אמורים ללון במלון VIHREN PALACE HOTEL, בפועל הם שוכנו במלון שונה – CASA CARINA שבאותה העיר. לטענת התובעים, רמת המלונות שונה והמלון שקיבלו נופל ברמתו מזה שהובטח להם. לטענת התובעים, המלון המקורי היה פנוי ולא הייתה לכן שום עילה שאפשרה לנתבעות להחליף את המלון.

 

ג.האוטובוס שבו נסעו במהלך הטיול היה מיושן, צר ולא נוח והוא נתקע מספר פעמים בכל יום. לטענתם, אף שהובטח להם שיקבל אוטובוס תיירים ברמה טובה, הדבר לא קרה.

ד.אף שבמסלול הטיול נכלל ביקור במנזר רילה, התברר להם לתדהמתם כי הם צריכים לשאת בעלות נפרדת עבור הסיור הזה.

ה.אף שעל פי תוכנית הטיול שנמסרה להם היה יום אחד חופשי, בפועל היו יומיים חופשיים.

 

3.לטענת התובעים בכל האמור לעיל הפרו הנתבעות את תקנות שירותי תיירות (חובת גילוי נאות) השתס"ג – 2003 סעיפים 3 (1) (ב) ואת הוראות סעיף 12 ג' לחוק שירותי תיירות תשל"ו – 1976.

 

4.לטענת התובעים, כל השינויים האלה גרמו להם לעגמת נפש ובעקבותיה הם דורשים לקבל בחזרה את כל הכספים ששילמו עבור הטיול. סכום התביעה הוא לכן מלוא הסכום ששילמו כל התובעים עבור הטיול.

 

5.במהלך הדיון בפני התברר כי התובעים אינם עומדים על טענותיהם בקשר לאיכות האוטובוס וטענותיהם התמקדו בשינוי המלון שהובטח ובכך שבוטלה הלינה בעיר פלובדיב.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ