אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> פ' נ' מעליות

פ' נ' מעליות

תאריך פרסום : 04/04/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
14444-09-17
30/03/2018
בפני השופט:
הרווי גרובס

- נגד -
תובעת:
פ'
נתבעת:
אורן מעליות בע"מ
פסק דין
 

 

זו תביעה לפיצוי בסכום של 13,050 ₪ שבה התובעת טוענת שהנתבעת הוזמנה על ידי ועד הבית לתקן את המעלית בבניינה והמעלית לא פעלה כלל בין 27.7.17 עד 24.8.17 וזאת בניגוד לשלט שהועמד על ידי הנתבעת בפתח הבניין ששם נאמר שהמעלית תושבת בין 27.7.17 עד 3.8.17 בלבד.

 

התובעת טוענת שכאשר ראתה את השלט היא נקטה בכל האמצעים הדרושים להישאר בדירה במשך שבוע ימים. התובעת היא אישה מבוגרת וסובלת ממחלת ריאות קשה מאוד והיא לא מסוגלת לעלות ולרדת את המדרגות (148 מדרגות) כלל וכלל.

 

לכן היא קנתה מצרכים בכמות לשבוע, הביאה חמצן לצורך המחלה שלה לאותה תקופה והגיעה להסדר עם אחד מהשכנים להוריד את הכלב שלה פעמיים ביום ולכן מבחינתה היא פעלה בתום לב להתכונן להפסקה הצפויה של פעילות המעלית.

 

בעדותה בפני התובעת טענה נמרצות שבפועל המעלית לא עבדה בכלל בתקופה זו על אף פניות נשנות וחוזרות שלה לנתבעת שבה היא התלוננה על המצב ואף התלוננה על כך שאין עובדים במקום.

 

בתביעה הזו התובעת עותרת לסכומים הבאים:

 

1.פגיעה במצב בריאותה בסך 10,000 ₪.

2.1,000 ₪ תשלום לבת השכנים להורדת הכלב.

3.300 ₪ לבחור מהסופר שנאלץ להביא לה 3 פעמים מצרכים לדירתה.

4.2500 ₪ שהיא שילמה לוועד הבית עבור תיקון המעלית.

 

עמדת הנתבעת היא שאין יריבות משפטית בין התובעת לבינה מכיוון שהעבודה לשיפוץ המעלית הוזמנה על ידי ועד הבית בשם כל הדיירים. לכן אין חוזה מחייב בין הנתבעת לבין התובעת אם למן דהוא יש טענות על השיפוץ ניתן היה לצפות שוועד הבית יגיש תביעה ולא כך הם פני הדברים.

 

הנתבעת גם מספקת נתונים שונים מאלו של התובעת לגבי ימי השבתה של המעלית. עבדו פועלי הנתבעת 14 יום לעשות את השיפוץ והמעלית הייתה מושבתת בסה"כ 6 ימים במשך אותה תקופה. בתמיכה לטענה זו מגיש מנהל הנתבעת יומן החברה לגבי הפעילות במעלית, נ/1. מזה נובע שבחודש אוגוסט היו אמנם מספר תלונות על שיבוש בפעילות המעלית אך מדובר בתקלות נקודתיות, למשל המעלית לא עולה לקומה 8, תלונה מיום 1.8.17 או מעלית תקועה בקומה 6, תלונה שהוגשה ביום 2.8.17 ושהמעלית עוצרת בקפיצה לא מדויקת בקומות ביום 4.8.17. פרושו של דבר שהמעלית עבדה באותה תקופה והתקלות טופלו במסגרת השירות השותף של הנתבעת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ