ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
|
14298-05-14
07/01/2015
|
בפני השופטת:
רחל חוזה
|
- נגד - |
תובעת:
אסתר רזי
|
נתבעת:
ד.ת.מ. יזמות בע"מ
|
פסק דין |
בתאריך 3.2.13, רכשה התובעת ספה מהנתבעת במחיר של 5,500 ₪.
לטענת התובעת, כ-8 חודשים לאחר רכישתה של הספה, החל צבעה לדהות.
בתאריך 23.1.14, לאחר פניות מרובות שלה אל הנתבעת, הפנה אותה מר עצמון אל נציג חברת הבדים ממנה נרכש הבד לציפוי הספה.
זה אכן הגיע לביתה של התובעת, ולדבריה, קבע כי נפל פגם בספה ויש לתקנה וכי ישלח לשם כך בד נוסף לנתבעת.
ברם, רק לאחר הגשת התביעה תוקנה כרית אחת מתוך כלל כריות הספה.
כיום, צבעה של הכרית המתוקנת הינו חדש ובוהק ואילו בכל יתר הכריות שבספה ההדפס "מרוח".
על כן, עותרת התובעת לפצותה במלוא התשלום ששילמה בגין הספה ובפיצוי נוסף בגין עוגמת הנפש שחוותה.
התובעת שלחה לביהמ"ש תצלומים של הספה, אך לא נראה מתצלומים אלה, בבירור, הבדל בין הכריות.
אל מול טענות התובעת, גרסה הנתבעת כי לא נפל כל פגם בכריות הספה וכי הכתמים הינם כתמי זיעה ולכלוך.
למרות כן ולפנים משורת הדין, הסכימה הנתבעת להחליף את הבד בכרית האחת, כבקשת התובעת והיתה נכונה אף להחליף את הבד בכל יתר הכריות, אך התובעת סירבה לכך.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת