בפני שתי תביעות שאוחדו, כל אחת עומדת קרוב לגבול סמכותו של בית המשפט לתביעות קטנות, ושתיהן עוסקות בפיצוי בגין בביטול טיסת ארקיע מספר IZ628 מזנזיבר לתל אביב שהייתה אמורה להתקיים ביום 25/10/17.
שני התובעים הגישו את התביעות בנפרד, אולם לבקשת הנתבעת, ולאור העובדה שמדובר למעשה במי שהיו באותה העת בני זוג, הוחלט על איחוד התביעות והן נשמעו בפני ביום 10/4/18.
בכתבי התביעה (אשר נוסחם זהה) פורסים התובעים את טענותיהם כדלקמן:-
התובע הינו איש קבע והתובעת הינה סטודנטית להנדסת כימיה, ביום 15/10/17 רכשו התובעים מהנתבעת (דרך סוכנות נסיעות) כרטיסי טיסה לחופשה בזנזיבר ואכן ביום 17/10/17 הם עזבו את הארץ על גבי טיסה שהופעלה על ידי הנתבעת. החופשה הייתה "מהנה ביותר" (כך רשמו בכתבי התביעה).
ביום 25/10/17 החלה מסכת הייסורים, שכן התובעים מסבירים כי הגיעו לשדה התעופה ובזמן ההמתנה לטיסה הודיעה הנתבעת כי חל עיכוב בטיסה וחילקה לנוסעים "קרקרים ומים".
לאחר המתנה של 4 שעות הוברר לנוסעים כי הטיסה לא תתקיים באותו היום, ועל כן הנתבעת פיזרה את הנוסעים בין ארבעה בתי מלון שונים.
התובעים טוענים כי הם נשלחו למלון "סעידה" אשר נמצא בשכונה ענייה ובסמוך לבית קברות עירוני. לטענתם הם הורדו 10 דקות הליכה מהמקום ועל כן נאלצו לבוסס בבוץ בדרכם למלון (מדובר היה ביום גשום והתובעים הציגו בפני סרטון המתעד מספר שניות מהליכה זו). ההגעה למלון הייתה בחצות הלילה אולם, לטענתם, למרות שמהשעה 14:00 לא אכלו דבר לא היה אוכל במלון (גם לא בתשלום).
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.