אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 11504-05-15 הכהן נ' באג מולטיסיסטם בע"מ

ת"ק 11504-05-15 הכהן נ' באג מולטיסיסטם בע"מ

תאריך פרסום : 17/09/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
11504-05-15
09/09/2015
בפני השופטת:
מי-טל אל-עד קרביס

- נגד -
התובעת:
הדר הכהן
הנתבעת:
באג מולטיסיסטם בע"מ
פסק דין
 

 

תביעה כספית בסכום של 5,670 ₪.

 

1. בתאריך 9.3.15 רכשה התובעת מהנתבעת מכשיר טלפון סלולרי מסוג meizu mx4 (להלן: "המכשיר") בסכום של 1,850 ₪. עם רכישת המכשיר, קיבלה התובעת תעודת אחריות הן למכשיר (24 חודשים) הן לסוללה (12 חודשים).

 

2. לטענת התובעת, בחלוף ימים ספורים בלבד התחמם המכשיר באופן חריג ואורך חיי הסוללה שלו היה קצר, דבר שאינו מאפיין מכשיר חדש. לפיכך, פנתה בתאריך 17.3.15 לנתבעת וביקשה לבטל את העסקה. לטענתה, נציג הנתבעת שכנע אותה לשלוח את המכשיר למעבדה, כאשר לתקופת הביניים נמסר לה מכשיר חלופי. בחלוף כשבועיים חזר המכשיר מהמעבדה, בצרוף דוח ביקורת לפיו הוא תקין. אלא, שאז התברר לה כי המכשיר שבור בפינה הימנית-תחתונה שלו, והיא השאירה אותו אצל הנתבעת פעם נוספת. סופו של דבר, אותו שבר תוקן, אך היא, שכבר שבעה משיחותיה הרבות עם נציגי הנתבעת ולטענתה גם מהזלזול המתמשך בה, סירבה לקחת אותו.

 

פרק הזמן שבו לא היה המכשיר ברשותה של התובעת היה כחודש ימים.

 

לאור האמור, עותרת התובעת לחיוב הנתבעת בגין המכשיר ומוצרים נלווים (2,170 ₪), עגמת נפש (2,000 ₪) והוצאות (1,500 ₪), סה"כ 5,670 ₪.

 

3. הנתבעת טוענת כי לאחר שהתובעת מסרה את המכשיר לבדיקה בשל התחממותו לכאורה, הוא נבדק במעבדותיה, ונמצא תקין. אשר ל'שבר', אזי מדובר ב'שפשופים' בצד המכשיר. למרות שהיא לא יכולה היתה לדעת האם הם נגרמו עוד לפני שנשלח המכשיר למעבדה או שמא נגרמו כאשר המכשיר היה בחזקתה – כאות לשירות טוב, היא החליפה את ה"פאנל" שסביב המכשיר ובכך בא נושא זה על פתרונו. מאז ועד היום, מזה חודשים, המכשיר נמצא ברשותה, תקין, כאשר התובעת מסרבת לקחת אותו. בנסיבות אלו יש מקום לדחות את התביעה.

 

לאחר שעיינתי בכתב התביעה ושמעתי את התובעת ואת אביה וכן את נציגת הנתבעת, הגעתי לכלל מסקנה כי דין תביעה להידחות.

 

4. בתאריך 9.3.15 רכשה התובעת את המכשיר ועשתה בו שימוש. משסברה כי יש בו תקלה, נכון היה להציע לתובעת, כשם שנעשה בפועל (ועל פי כתב האחריות), לשלוח את המכשיר לבדיקה ולתיקון במידת הצורך. וכך היה – בתאריך 17.3.15 מסרה התובעת את המכשיר לבדיקה (ראו "טופס שליחה למעבדה" נ/1).

 

5. על פי ממצאיו של הטכנאי שבדק את המכשיר, "המוצר תקין נבדק לאורך זמן עם תוכנות כבדות. התחממות סבירה ונורמלית לחלוטין" (ראו תשובת הטכנאי מיום 25.3.15, נ/1).

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ