אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ד 12129-01-20 מדינת ישראל נ' ק'

ת"ד 12129-01-20 מדינת ישראל נ' ק'

תאריך פרסום : 30/05/2021 | גרסת הדפסה

ת"ד
בית משפט השלום חיפה
12129-01-20
21/05/2021
בפני השופט:
גיל קרזבום - סגן נשיא

- נגד -
מאשימה:
מדינת ישראל
נאשם:
ח.ק.
עו"ד זכי כמאל
נימוקי הכרעת הדין
 

בתאריך 12.5.21 זיכיתי את הנאשם מהעבירות המיוחסות לו בכתב האישום. להלן נימוקי הכרעת הדין:

 

עובדות כתב האישום:

  1. בתאריך 4/11/2019 בשעה 8:45, או במועד סמוך לכך, נהג הנאשם ברכב מונית מסוג מרצדס מ.ר. xx (להלן: "הרכב") בחיפה ברחוב נתנזון מכיוון דרום לצפון, ובהגיעו לצומת עם רחוב כיאט פנה לשמאל. הכביש במקום אספלט תקין ויבש, דרך עירונית מהירות מירבית מותרת 50 קמ"ש. בכיוון נסיעת הנאשם הוצב תמרור 301 "האט ותן זכות קדימה", ומעברי חצייה מסומנים היטב. לנאשם היה שדה ראייה פתוח לפנים לכיוון רח' נתנזון למרחק של 110 מטרים, ובפנייה שמאלה לכיוון רח' כיאט, שדה ראייה פתוח למרחק של 45 מטרים (קשתי), וניתן להבחין בהולכי רגל על המדרכה, על מעבר החצייה, ובסמוך לו. תוך כדי הפנייה לשמאל, שדה הראיה נפתח לכל רוחב הכביש, כולל המדרכה משמאל. אותה עת באותו מקום (במעבר החצייה ברח' כיאט) חצתה את הכביש ,בסמוך למעבר החצייה מימין לשמאל ביחס לכיוון נסיעת הנאשם, הולכת רגל בשם ס. י. (להלן: "הולכת הרגל"), אשר הספיקה לחצות כ-4 מטרים.

    נטען, כי הנאשם נהג ברכב בקלות ראש, בכך שלא שם לב לדרך. מסיבה שאינה סבירה לא הבחין במועד בהולכת הרגל, ולא אפשר לה להשלים את החצייה בבטחה, פגע בה והפילהּ לכביש (להלן: "התאונה"). כתוצאה מהתאונה נחבלה הולכת הרגל חבלה של ממש בדמות של שבר אלכסוני ברמוס פוביס עליון משמאל.

     

    לא שנויים במחלוקת

     

    • נהיגת הנאשם במקום ובזמן המפורטים בכתב האישום.

    • החבלות, שנגרמו להולכת הרגל (לטענת הנאשם, הן נגרמו כתוצאה מנפילה עצמית).

      במחלוקת

      • עצם התרחשות התאונה. לשיטת ההגנה, לא נוצר מגע בין הולכת הרגל לרכב.

      • שדה הראייה, שהיה לנאשם ביחס להולכת הרגל.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ