א.
ביום 5.4.11 בוצעה נסיעה שנגבתה באופן תקין מן המנוי.
ב.
ביום 21.6.12 בוצעה הנסיעה הראשונה לאחר שאמצעי התשלום הפך בלתי תקין, כאמור. ביום 26.6.12 בוצעה הנסיעה השניה מבלי שנגבה תשלום.
ג.
לפי רישומי המשיבה ביום 18.7.12 ביצעה ניסיון התקשרות לעורר אך לפי הרישום המספר לא היה מחובר.
ד.
ביום 19.7.12 שלחה המשיבה לעורר הודעת דוא"ל בה נמסר כי אמצעי התשלום לא תקין וניתנה התראה על תשלום "קנסות".
ה.
ביום 22.7.12 נשלחה הודעת דוא"ל נוספת על ידי המשיבה, בה הודע על ביטול הסכם המנוי וצוין חוב בן 111 ₪ לתשלום תוך 7 ימים.
ו.
באותו יום, 22.7.12, שלח העורר הודעת דוא"ל בה טען שאינו מבין כיצד יש טעות באמצעי התשלום שהרי, כך טען, "הפקידה שלכם לקחה את הכרטיס ביד ולפי זה חיוב בכל אופן תדברי עם הפקידה שלי מחר בן 9 ל 11 בבוקר והיא תטפל בזה תודה דורון" והושאר מס' טלפון.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.