אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ק"ג 45206-07-14 זוהרה אסולין נ' עמיתים קרנות פנסיה ותיקות ואח'

ק"ג 45206-07-14 זוהרה אסולין נ' עמיתים קרנות פנסיה ותיקות ואח'

תאריך פרסום : 12/05/2015 | גרסת הדפסה

ק"ג
בית דין אזורי לעבודה חיפה
45206-07-14
23/07/2014
בפני השופטת:
עפרה ורבנר

- נגד -
המבקשת:
זוהרה אסולין
עו"ד חורש ששון
המשיבות:
1. עמיתים קרנות פנסיה ותיקות
2. קרן הביטוח והפנסיה של פועלי הבניין ועבודות ציבוריות א.ש. בע"מ

החלטה

 

1.לאחר עיון בבקשה על נספחיה, אינני מוצאת כי הבקשה מצריכה קביעת דיון דחוף בפגרה.

 

2.המבקשת מודעת לכך, שהפסיקו לה את תשלום הקצבה, אשר לה היא זכאית, כאלמנת המנוח דוד אסולין ז"ל, עוד מחודש פברואר 2013.

 

לאחר בירורים שונים שערכה המבקשת ו/או מי מטעמה, הובהר לה, כי הפסקת התשלום, הינה בגין קבלת קיצבאות ביתר בתקופה משנת 2005 ועד חודש פברואר 2013, כאשר במקום לקבל את קיצבת השארים כאלמנה, קיבלה המבקשת קיצבת פנסיה בשיעור שקיבל המנוח דוד אסולין ז"ל.

 

המבקשת פנתה, באמצעות המשרד לאזרחים ותיקים, לקרן הפנסיה, וקיבלה תשובה על גובה החוב, כמו גם הופנתה להוראות תקנון קרן הפנסיה.

תשובה בעניין התקבלה בחודש 12/13, ותשובת המשרד לאזרחים ותיקים נשלחה לתובעת בחודש 1/14.

רק כעת, לאחר למעלה משנה וחצי מהמועד בו הופסק תשלום הקיצבה, ולאחר למעלה מחצי שנה ממועד קבלת התשובה מהקרן, מוגשת בקשת המבקשת למתן צו עשה, אשר כונתה על-ידה "בקשה דחופה למתן צו עשה במעמד צד אחד".

 

3.השתלשלות העניינים אינה מצדיקה דיון בבקשה לסעד זמני, ועל המבקשת להגיש תביעה עיקרית, וככל שזו תוגש, יקבע דיון בתביעתה, לפי סדר התיקים מסוגה.

נציין, כי הקרן במכתבה מ-31.12.13, הבהירה לבתה של המבקשת, מה גובה החוב שנוצר, ומהם תנאי הקרן להמשך תשלום קיצבה, והמבקשת או מי מטעמה, לא הגיעו להסדר עם הקרן בנוגע לגובה החוב.

 

4.ככל שהמבקשת תגיש תביעה עיקרית, יהא על הקרן להגיש כתב הגנה, ובמסגרתו אף להפנות את המבקשת ואת בית הדין לגורם שהיה מחויב להודיע לקרן על פטירת המנוח דוד אסולין ז"ל.

 

מכל מקום נציין, כי תשלום ביתר לאחד מחברי הקרן, גם אם נעשה בטעות, יש בו כדי לפגוע בזכויות יתר חברי הקרן, והמבקשת בבקשתה אינה טוענת שלא קיבלה תשלומים ביתר במשך כ-8 שנים, אלא כל טענתה הינה, שהדבר נעשה שלא באשמתה.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ