אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ק"ג 3283-08-14 הראל ניהול קרנות פנסיה בע"מ נ' חסן

ק"ג 3283-08-14 הראל ניהול קרנות פנסיה בע"מ נ' חסן

תאריך פרסום : 04/06/2015 | גרסת הדפסה

ק"ג
בית דין אזורי לעבודה חיפה
3283-08-14
06/08/2014
בפני הרשמת:
דניה דרורי

- נגד -
התובעת:
הראל ניהול קרנות פנסיה בע"מ
עו"ד אורית גולדנר
הנתבעת:
דינה חסן
החלטה

 

 

 1.לפני בקשתה של התובעת, הראל חברה לביטוח בע"מ (להלן - המבקשת) להטיל עיקול זמני בגובה 24,233 ש"ח על כספים של המשיבה, המוחזקים על-ידי המחזיקים.

 

2.הבקשה הוגשה בד בבד עם תביעה בה עותרת המבקשת - אשר נטען לגביה שהינה "קופת גמל" כמשמעות מונח זה בחוק הגנת השכר, התשי"ח-1958 - לחייב את המשיבה בתשלום חוב המסתכם כדי הסכום שעיקולו מבוקש, בטענה כי היה על המשיבה להעביר למבקשת תשלומים בגין תכניות ביטוח מנהלים אצל המבקשת בהן בוטחו עובדי המשיבה (רשימת העובדים צורפה כנספח א' לכתב התביעה). עוד נטען בבקשה ובכתב התביעה כי המשיבה חדלה מלהעביר את התשלומים האמורים מבלי שהודיעה למבקשת על הפסקת העסקת העובדים אצלה, וחרף התראות שנשלחו אליה (המכתבים צורפו כנספחי ג' לכתב התביעה).

 

המבקשת טוענת כי יש לראות בעצם הפסקת העברת התשלומים מזה תקופה ארוכה – ראיה לקשיים במצבה הכלכלי של המשיבה, באופן שעלול להכביד על ביצוע פסק-הדין לכשינתן. כן נטען כי מאזן הנוחות נוטה לטובתה של המבקשת בשים לב, בין היתר, כי מדובר בכספים המיועדים לכיסוי ביטוח פנסיוני ו/או ביטוחי של עובדי המשיבה.

 

3.לאחר עיון בכתב התביעה ובבקשה, בהתחשב בכך שהמשיבה פסקה, לכאורה, מזה חודשים רבים לשלם עבור תכניות ביטוח מנהלים של עובדיה, אני נעתרת לבקשה באופן חלקי ומורה בזאת על הטלת עיקול זמני ברישום בגובה של 14,000 ש"ח על כספי המשיבה המצויים כיום אצל המחזיקים או שיגיעו לידיהם תוך 30 ימים מהיום. העיקול הזמני לא יחול על חשבון חח"ד או חשבון עו"ש דביטורי.

 

4.מכיוון שהמבקשת היא מבטח, אין לחייבה בהפקדת ערבון או ערבות כתנאי למתן צו העיקול הזמני. די בהתחייבות העצמית שהוגשה עם הבקשה.

 

תמציא המשיבה לבית הדין ערבות בנקאית לזכות המבקשת על הסך של 14,000 ₪, צמודת מדד ובלתי מוגבלת בזמן – יפקע העיקול הזמני.

 

על המבקשת להמציא למשיבה, במסירה אישית, את המסמכים הבאים: העת צו עיקול זמני זה, העתק הבקשה והמסמכים המצורפים אליה והעתק ההתחייבות העצמית. ההמצאה תיעשה בהתאם להוראות תקנה 367(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

 

המזכירות תמציא ההחלטה לב"כ התובעת בלבד, בפקס.

 

ניתנה היום, י' אב תשע"ד, (06 אוגוסט 2014), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ