אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> צרצור נ' עמר

צרצור נ' עמר

תאריך פרסום : 16/07/2010 | גרסת הדפסה

תא"מ
בית משפט השלום פתח תקווה
2286-07-09
14/07/2010
בפני השופט:
ריבה שרון

- נגד -
התובע:
מוצלח צרצור
הנתבע:
ג'לאל עמר
החלטה,החלטה,החלטה

החלטה

כל בקשה שברצון התובע להגיש, עליו היה להגיש בכתב ואף כיום-איני מוצאת מדוע לאפשר לו לעתור לבקשה מסוג זה בע"פ. הדבר אינו ראוי, לא כלפי הנתבע ולא כלפי בימ"ש.

ניתנה והודעה היום ג' אב תש"ע, 14/07/2010 במעמד הנוכחים.

ריבה שרון, שופטת

החלטה

אני דוחה את הבקשה וזאת לאחר שלא מצאתי בנימוקי המבקש עילת פסילה.

הדיון מחוץ לפרוטוקול נעשה בהסכמת הצדדים ואפילו בעידודם- הן בדיון הקודם והן הפעם. בית המשפט לא יצא "לנפוש" וברור מאליו כי כאשר צדדים יוצאים לשוחח וחוזרים במהלכו של דיון בתיק אחר, המשך בירור עניינם מתעכב. אין מדובר ב"ענישה" ואין בידי להשפיע על תחושותיו הסובייקטיביות של צד זה או אחר, גם אם צר לי עליהן.

ככל שהצדדים אינם מעוניינים במאמצי בימ"ש לגשר על פערים ביניהם, הם רשאים לעשות כן, ובמקרה כזה יוכלו ללכת לענייניהם במהרה.

מאמצי בימ"ש נועדו לטובת הצדדים, ולא להיפך ומטבע הדברים כאשר הפערים גדולים, גם הדיון עלול להימשך זמן רב. ימי הדיונים עמוסים ועל הצדדים לקחת בחשבון כי מאמצים של בימ"ש לפשר בין העמדות עלולים לגזול זמן רב.

דברי הצדדים אינם נבחנים במישור אישי כי אם בעיניים סובייקטיביות של בית המשפט, הדן בתיק בחפץ לב, ברצון ואכפתיות מעניינם של הצדדים, במידה שווה וללא משוא פנים.

הפרוטוקול משקף את אשר נאמר, למעט כמובן שיחות שמטרתן נסיון פישור, ומי שסבור כי נשמט דבר מה רלבנטי, רשאני ואמור לבקש תיקון בו במקום.

ניתנה והודעה היום ג' אב תש"ע, 14/07/2010 במעמד הנוכחים.

ריבה שרון, שופטת

החלטה

1.התיק נקבע לשמיעת הראיות עד גמר ולסיכומים בע"פ- ככל שהדבר יתאפשר, ליום 28/2/11 בשעה 11:40 .

2.הצדדים הגישו את עדויותיהם הראשיות ומוצגיהם. בתצהירים, לרבות תיק מוצגים.

3.הודעה בדבר התנגדות לחלקים בתצהירים ו/או להגשתם וסימונם כראייה של מסמכים הנכללים בתיק המוצגים של מי מהצדדים, תעשה בתוך 21 יום מהיום, על מנת שהצד המבקש להגישם יערך מבעוד מועד התנגדות מאוחרת עלולה להדחות ו/או להביא להטלת הוצאות עקב הימשכות הדיון. רשמתי בפניי כעת תוך אמירת ההחלטה, כי הצדדים מודיעים שהינם מתנגדים לעדויות מפי השמיעה, הסברה מפיו שאינו מומחה,והרחבת חזית.

4.ב"כ הצדדים יואילו להערך לחקירות קצרות ביותר של העדים, עד 20 דקות לעד וכן יצטיידו בסמכויות מלאות לסיום התיק בפשרה - לפני שמיעת הראיות או אחריהן.

5.כל מצהיר יתייצב לדיון. הצדדים יגישו- לא יאוחר מיום 1/12/10 בקשה מנומקת לזימון עדים. מובהר לצדדים כי הדיון לא ידחה באם יתברר כי הוגשה בקשה לזימון עד שאינה כוללת את שם העד או הגורם הרלוונטי וכי משום כך התייצב עד שאינו הגורם הנכון והמתאים למסירת הפרטים הנחוצים מגוף מסויים.

6.זימונו של כל עד שאינו מומחה, מותנית בהפקדת הסך של 400 ₪ לכל עד ומראש בקופת בית המשפט, בד בבד עם הגשת ההזמנה, אלא אם אורה על הפקדת סכום אחר, לאחר שהבקשה לזימון עדים תובא בפני.

זימונו של מומחה מותנה בהפקדת הסך של 1,500 ₪ בתוספת מע"מ כחוק בקופת בית המשפט ומראש שאם לא כן,- לא יזומן.

בהעדר הפקדות- העדים לא יזומנו.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ