אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> צרבסקי נ' היכל הספורט קריית שרת ואח'

צרבסקי נ' היכל הספורט קריית שרת ואח'

תאריך פרסום : 31/05/2011 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום ראשון לציון
48351-07-10
31/05/2011
בפני השופט:
איריס סורוקר

- נגד -
התובע:
סטלה צרבסקי
הנתבע:
1. היכל הספורט קריית שרת
2. נטע בלומנטל
3. הקונסרבטוריון למחול חולון
4. מדיטק חולון
5. עיריית חולון

החלטה,החלטה

החלטה

1.בפני תביעה שעניניה נזקי גוף. התובעת העידה על נסיבות התאונה.

2.נוכח המחלוקת העובדתית בשאלת האחריות, אני מורה לנתבעות להגיש תצהיר נסיבות. בתצהיר הנסיבות תתייחסנה הנתבעות לטענת התובעת בדבר האולם החשוך, מבנה המדרגות וכן טענתה לפיה ההורים נדרשו לאסוף את ילדיהם מאחורי הקלעים. תצהיר נסיבות האירוע מטעם הנתבעות יוגש בתוך 30 ימים מהיום.

3.הצדדים הגישו חוות דעת נגדיות. מטעם התובעת הוגשה חוות דעתו של ד"ר אדיבי, לפיה התובעת סובלת מנכות צמיתה בשיעור 10% בגין פגיעה בכף רגל ימין. לפי ד"ר עמיהוד מטעם הנתבעות, לתובעת אין נכות צמיתה בעקבות האירוע. ב"כ הנתבעות הודיע כי אין הסכמה למיצוע הנכויות.

4.ב"כ הנתבעת ציינה כי ד"ר אדיבי הורשע לאחרונה בפליליים, ומבקשת לבדוק את מצב רשיונו. ככל שקיימת בקשה בעניין זה, יש להגיש לבית המשפט בתוך 15 ימים מהיום. במידת הצורך, ניתן לעתור לארכה וזאת ככל שהבירור מצריך זמן נוסף.

5.מכל מקום, נוכח הפער שבין חוות הדעת, איני רואה צורך במינוי מומחה מטעם בית המשפט, בשלב זה.

6.ב"כ התובעת יגיש תמונות צבע של המדרגות שהוצגו בדיון במדיה אלקטרונית ויעשה כן בתוך 7 ימים מהיום. הצדדים יגישו תחשיבי נזק: התובעת בתוך 45 ימים מהיום והנתבעות בתוך 30 ימים נוספים. המנ"ת תעקוב אחר קבלת תחשיבי הנזק מטעם הצדדים. בית המשפט יניח בפני הצדדים הצעה לסיום הסכסוך בדרכי שלום. בהעדר הסכמה, יקבע התיק להגשת תצהירי עדות ראשית ושמיעת ראיות, בשעה שלאחר הפסקת הקלדניות ולפי היומן.

7. יש לפתוח תיק עזרוני.

8. הצדדים ישלימו הליכים מקדמיים בתוך 30 ימים מהיום. יש להשיב על שאלונים שהוגשו בתצהיר בתוך 30 ימים מהיום.

לצרכי החלטה זו, הפגרה במניין הימים.

ניתנה והודעה היום כ"ז אייר תשע"א, 31/05/2011 במעמד הנוכחים.

איריס סורוקר, שופטת

החלטה

דומה כי ההחלטה ברורה דיה. מכל מקום, בית המשפט מבהיר כי יש צורך להתייחס לטענת התובעת לפיה המדרגות בנויות בשיטה של מדרגה צרה ומדרגה רחבה. אם וככל שישנה הסכמה לתיאור עובדתי זה – יש להביעה בתצהיר.

ניתנה והודעה היום כ"ז אייר תשע"א, 31/05/2011 במעמד הנוכחים.

איריס סורוקר, שופטת

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ