- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- מיסוי יחיד
- החזר מס שבח
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
פסק-דין בתיק תא"מ 36357-06-10
|
תא"מ בית משפט השלום כפר סבא |
36357-06-10
31.5.2012 |
|
בפני : מירב בן-ארי |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: נור סמארה עו"ד אמג'ד דעאס |
: משטרת ישראל |
| פסק-דין | |
1. פרשת אובדנו של קטנוע בבעלות התובע, שנתפס על ידי הנתבעת לאחר ביצוע עבירת תנועה, ונגרר לפי טענתה למגרש אחסנה של צד ג'.
עיקרי העובדות שאינן שנויות במחלוקת
2. התובע הוא הבעלים של קטנוע מ.ר. 41-547-5 0 (להלן: הקטנוע).
3. ביום 30.7.07 עקב ביצוע עבירת תעבורה, הקטנוע נתפס על ידי הנתבעת.
ביום 5.8.07 הוחלט על השבתת הקטנוע למשך 30 ימים.
4. ההשבתה הסתיימה בתאריך 5.9.07 וביום 28.10.07 הוצא על ידי הנתבעת אישור לשחרור הקטנוע (להלן: אישור השחרור).
5. התובע הופנה למגרש אחסנה של צד ג', וביקש לקבל את הקטנוע, אך אז התברר שהקטנוע אינו בנמצא. לטענת התובע, הוא הופנה על ידי צד ג' אל הנתבעת, וחוזר חלילה.
סופו של דבר, בחודש 12/09 התובע הגיש בקשה להחזרת תפוס. בקשה זו התקבלה אך לא ניתן היה לבצעה, משום שהקטנוע נעלם.
6. קודם לכן, בתאריך 12.3.09 צד ג' מכרה לפירוק קטנוע שאוחסן במגרשה, כפי הנראה הקטנוע נשוא התביעה (על כך - בהמשך).
7. אין מחלוקת כי הקטנוע שנתפס לא הוחזר לתובע.
השאלות שבמחלוקת:
8. שאלה ראשונה היא, האם לאחר ההשבתה הקטנוע הועבר למגרש אחסנה של צד ג'.
הנתבעת טוענת כי בסמוך לאחר השבתת הקטנוע, הוא הועבר למגרש של צד ג', שם אבד.
טוענים התובע וצד ג' כי הקטנוע כלל לא נמסר לרשותה של צד ג'.
לטענתה של צד ג', הקטנוע שהועבר לה על ידי הנתבעת היה קטנוע שמספרו 41-547-5 9 (כלומר, מספר זהה למספרו של הקטנוע, למעט הספרה האחרונה).
9. ככל שהקטנוע שהועבר לצד ג' היה אכן קטנועו של התובע, נטושה מחלוקת בין הנתבעת לבין צד ג' באשר לשאלה על מי מוטלת האחריות לאובדנו.
עדויות הנתבעת וצד ג' באשר להשתלשלות העניינים ממועד השבתת הקטנוע
10. הקצין דקל רענן, ששימש במועדים הרלבנטיים בתפקיד ראש משרד תנועה במשטרת טייבה, העיד כי ביום 5.8.07 החליט להשבית את הקטנוע למשך 30 ימים.
לפי עדותו, כאשר הקטנוע נתפס הוא היה ללא מספר רישוי. מספרו הנכון של הקטנוע (המסתיים בספרה "0") הוא המספר שנרשם במערכת המשטרה.
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|
