אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> עזבון המנוח ג'באלי מורסי ז"ל ואח' נ' מדינת ישראל משטרת ישראל ואח'

עזבון המנוח ג'באלי מורסי ז"ל ואח' נ' מדינת ישראל משטרת ישראל ואח'

תאריך פרסום : 06/09/2011 | גרסת הדפסה

ת"א
בית משפט השלום רמלה
4971-07
06/09/2011
בפני השופט:
עדנה יוסף-קוזין

- נגד -
התובע:
1. עזבון המנוח ג'באלי מורסי ז"ל
2. יחיא ג'באלי מראם חג'
3. רואא מורסי ג'באלי
4. עבד אללה גבאלי
5. ניהאד גבאלי

הנתבע:
1. מדינת ישראל משטרת ישראל
2. עמוס דמרי
3. שלומי רפ"ק אבוקסיס
4. נתן מפקח פוזננסקי

החלטה

1.בהחלטה מיום 20.01.11 ניתן לצדדים צו להגשת תצהירי עדות ראשית. כאמור בהחלטה, על הצדדים היה להגיש תיקי מוצגים במועד הקבוע להגשת התצהירים ולצרף אליהם את כל המסמכים אשר בכוונתם להגיש לבית המשפט. בהחלטה נקבע כי אם בכוונת בעל דין לזמן עד בלא שיוגש לו תצהיר עדות ראשית, יגיש במועד אשר נקבע לו להגשת תצהירי העדות הראשית, בקשה מנומקת לזימון העד אשר נתמכת בתצהיר. עוד נאמר בהחלטה כי במידה ובעל דין לא יגיש תצהיר של עד, לא יורשה להביא את העד, אלא אם כן ישתכנע בית המשפט, על פי בקשת בעל הדין שנתמכת בתצהיר כאמור, כי תצהיר העד לא הוגש מסיבות מוצדקות.

2.התובעים 4 ו- 5 הגישו ביום 21.03.11 "הודעה על הגשת תצהירי עדות ראשית מטעם התובעים 4 ו- 5". להודעה זו צורף תצהיר אחד משותף לתובעים 4 ו- 5.

3.התובעים 4 ו- 5 לא הגישו בקשה לזמן עדים בלא שיוגש להם תצהיר עדות ראשית.

4.הנתבעת הגישה בקשה להורות לתובעים 4 ו- 5 להגיש את כלל העדויות מטעמם תוך 30 יום וכן להורות כי לאחר מועד זה לא יוגשו תצהירים ו/או יזומנו עדים נוספים שלא הוגשו תצהירים מטעמם. עוד ביקשה הנתבעת להאריך לה המועד להגשת הראיות מטעמה.

5.הנתבעת טענה כי לתיק המוצגים מטעם התובעים 4 ו- 5 צורפו כמוצגים 30-32 תצהירים אשר נשלחו מארגון עדאלה לפרקליטות המדינה במסגרת הליך ערר על סגירת תיק מח"ש ומוצגים 15-28 שהם הודעות אשר נגבו במסגרת תיק מח"ש.

6.הנתבעת הבהירה כי מוצגים 24-28 לתיק מוצגי התובעים 4 ו- 5 הינם הודעות השוטרים שהיו מעורבים באירוע נשוא התביעה וכי הנתבעת מתעדת להביאם כעדים מטעמה.

7.הנתבעת הודיעה כי היא מתנגדת להגשת התצהירים, מוצגים 30-32, שלא באמצעות מצהיר שתצהירו יוגש כדין בהליך זה בהתאם להחלטת בית המשפט. כן הודיעה כי תתנגד להגשת מסמכים שלא באמצעות עורכיהם.

8.מוצגים 30-32 הם תצהירים של ג'אבר שיהאב, ג'אבר מוחמד וסמיר ריאן מתאריך 08.08.03. התובעים 4 ו-5 לא צירפו תצהירים אלה להודעתם על הגשת תצהירי עדות ראשית. התובעים גם לא הודיעו כי בכוונתם לזמן מצהירים אלה למתן עדות מטעם התובעים 4-5. אי לכך, המצהירים בתצהירים אלה אינם עדים מטעם התובעים 4 ו-5. משכך, ולאור התנגדות הנתבעת להגשת מסמכים שלא באמצעות עורכיהם, התובעים 4 ו-5 לא רשאים להגיש תצהירים אלה כראיה. (ר' גם תקנה 168 לתקנות סדר הדין האזרחי, תשמ"ד-1984).

9.באשר למוצגים 15-28, הודעות אשר נגבו במסגרת חקירה, התובעים 4 ו-5 לא הגישו מטעם עורכי מסמכים אלה תצהירי עדות ראשית. כן לא הגישו בקשה להתיר להם זימונם של עורכי מסמכים אלה ללא תצהיר עדות ראשית. משכך, ולאור התנגדות הנתבעת להגשת מסמכים שלא באמצעות עורכיהם, גם מסמכים אלה התובעים 4 ו-5 לא רשאים להגיש כראיה.

10.ככל שבכוונת התובעים 4 ו-5 להגיש את המוצגים 15-23 ו-30-32 כראיות מטעמם, לפנים משורת הדין ולאור העתירה העיקרית של הנתבעת בבקשתה, ניתנת לתובעים 4-5 ארכה בת 30 ימים מהיום לקיים את החלטת בית המשפט מיום 20.01.11 ולהגיש תצהירי עדות ראשית נוספים או בקשות לזימון עדים ללא תצהיר עדות ראשית בהתאם להוראות בהחלטה מיום 20.01.11.

11.באם לא יפעלו התובעים 4 ו-5 כאמור לעיל, לא תותר להם הגשת מוצגים 15-23 ו-30-32 כראיה.

12.הנתבעת תגיש את תצהירי העדות הראשית ותיק המוצגים מטעמה תוך 60 יום מהיום.

המזכירות תמציא החלטה זו לב"כ הצדדים.

ניתנה היום, ז' אלול תשע"א, 06 ספטמבר 2011, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ