אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> גיטל נ' ל.כ ישראל טכנולוגיות ושירותים בע"מ ואח'

גיטל נ' ל.כ ישראל טכנולוגיות ושירותים בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 28/05/2017 | גרסת הדפסה
סע"ש
בית דין אזורי לעבודה תל אביב - יפו
57029-02-16
24/05/2017
בפני הרשמת:
קארין ליבר-לוין

- נגד -
התובע:
מיכל גיטל
עו"ד טל
הנתבע:
1. ל.כ ישראל טכנולוגיות ושירותים בע"מ
2. לארי כהן

עו"ד טשורני
החלטה

 

 

  1. לפני בקשת התובעת לתקן את כתב התביעה. מדובר בתיקון שני של כתב התביעה כך שאישורו יביא לכך שכתב התביעה יוגש בפעם השלישית.

     

  2. יצוין כי כתב התביעה המקורי הוגשה נגד הנתבעת 1 ובנתבעת 2 נרשם – ל.כ. ישראל טכנולוגיות מספר תיק 514793819 תיק ניכויים 939683488 (לארי כהן).

     

    יצוין כי המספרים שצוינו אינם תעודת זהות או כל מספר מזהה אחר של מר לארי כהן ואחד המספרים הוא מספר ח.פ. של הנתבעת 1. לאור האמור נראה כי הנתבעת 1 והנתבעת 2 הן אותה אישיות משפטית. אף על פי כן, לאור כל הדרך טענה התובעת כי היא תובעת גם את מר לארי כהן באופן אישי אולם לא צירפה אותו באופן תקין לכתב התביעה. לטענתה בשל קשיי איתור.

     

    מכל מקום, לאחר שבית הדין נוכח כי יש לתובעת טענות כנגד מר כהן באופן אישי והיא עמדה על כך שהוא נתבע מטעמה, הורה בית הדין על תיקון כתב התביעה בהתאם.

     

    אכן, בהחלטה לתיקון כתב התביעה מיום 1.3.2017 נרשם כי התביעה תתוקן בכותרת כאשר המהות היא שמבחינה פורמלית התווסף נתבע נוסף לכתב התביעה. אולם על התובעת היה לפרט מהי עילת התביעה כנגד הנתבע הנוסף שכן עיון בכתב התביעה אינו מעלה טענות כנגד בעל מניות באופן אישי. לא ייתכן שבית הדין ייתן ייעוץ משפטי לתובעת, ועל התובעת היה לכלכל את צעדיה בוודאי לאחר שניתנה לה האפשרות לתקן את כתב התביעה. בישיבת קדם המשפט ביקשה התובעת לתקן את תביעתה, לאחר שבית הדין העמיד אותה על טענות הנתבע 2 בכתב הגנתו לפיהם אין עילת תביעה אישית כנגדו בכתב התביעה. טענות שהיתה מודעת להן לכל הפחות מרגע קבלת כתב ההגנה לידיה.

     

  3. תקנה 41 (א) לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין), התשנ"ב – 1991 קובעת, כי בכל עת יכול בית הדין או הרשם להתיר לבעל דין או להורות לו לתקן כתב טענותיו.

     

  4. גישתו של בית הדין לעבודה בנוגע לתיקון כתבי טענות הינה גישה גמישה, אשר מאפשרת תיקון כתב טענות ככל שיש בו להעמיד את הפלוגתאות הנכונות בין הצדדים בפני בית הדין, וכן הנטייה תהיה להתיר את התיקון ככל שניתן לתקן את העוול שייגרם לצד השני כתוצאה מהתיקון באמצעות תשלום הוצאות.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ