אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> סופר נ' דיגיטל סרוויס

סופר נ' דיגיטל סרוויס

תאריך פרסום : 21/05/2010 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשדוד
1713-09
20/05/2010
בפני השופט:
נגה שמואלי-מאייר

- נגד -
התובע:
יהודה סופר
הנתבע:
דיגיטל סרוויס
פסק-דין

פסק דין

זוהי תביעה שעניינה פיצוי בגין איחור בהחלפת חלק במכונת כביסה אשר הייתה באחריות הנתבעת.

לטענת התובע בחודש יולי 2008 הזמין טכנאי שירות מאת הנתבעת עקב בעיה שהתגלתה במכונת הכביסה שלו. לטענתו, הטכנאי איבחן את התקלה וקבע שיש להחליף את הפיקוד האלקטרוני ובגין כך הזמין את החלק הנדרש. לטענת התובע הוא המשיך לעשות שימוש במכונת הכביסה עד שבתחילת חודש אוקטובר 2008 המכונה הפסיקה לפעול. פניותיו של התובע לנתבעת בנוגע לחלק שהוזמן העלו חרס תוך שנמסר לו כי החלק עדיין לא הגיע מחו"ל. לטענתו, רק ביום 30/10/08 הגיע טכנאי מטעם הנתבעת, החליף את החלק והמכונה החלה לפעול. בנוסף ובהזדמנות אחרת טוען התובע החליפה הנתבעת גומייה למכונת הכביסה שבגינה נאלץ לשלם שלא בצדק סך של 220 ₪.

לטענת הנתבעת רק בחודש ספטמבר 2008 הגיע טכנאי מטעמה לבית התובע על מנת לבדוק את התקלה במכונת הכביסה, תוך שהטכנאי ביצע הזמנת החלק הפגום. נוכח החוסר במחסן המרכזי של החלק המדובר בארץ, בוצעה הזמנה דחופה ליצרן בחו"ל. כאשר ביום 29/10/08 בוצעה החלפת החלק. בנוסף טוענת הנתבעת כי ביום 25/12/08 הזמין התובע שירות בטענה כי מכונת הכביסה נוזלת וטכנאי הנתבעת ביצע החלפת גומייה וגבה בעבורה סך של 231 ₪. הסכום האמור נדרש מאת התובע שכן מדובר בחלק אשר לטענת הנתבעת נקרע עקב רשלנות התובע וזאת בניגוד לאמור

בתעודת האחריות בסעיף 4 פסקה ו'.

בנוסף טוענת הנתבעת כי מכונת הכביסה עבדה כל העת שאם לא כן היה מקבל התובע מכונה כביסה חלופית וכי היא אינה אחראית לעיכוב אשר נגרם על ידי יצרן החלקים בחו"ל.

לאחר ששמעתי את הצדדים ועיינתי במסמכים בתיק מצאתי כי התובע לא הרים את הנטל המוטל עליו להוכיח תביעתו. כידוע, המוציא על חברו עליו הראייה ואילו התובע שבפני לא צירף לכתב תביעתו כל מסמך או חוות דעת שהיה בהם כדי לתמוך בטענותיו. יחד עם זאת, וכעולה מטיעוני הנתבעת בכתב הגנתה, מודה היא כי לקח כחודש ימים מעת הזמנת החלק הפגום במכונת הכביסה של התובע ועד להגעת החלק מחו"ל. אומנם התובע שבפני לא הוכיח כי במהלך חודש זה הוגבלה מלאכת עשיית הכביסה במכונת הכביסה ואולם מעיון בתעודת האחריות ניתן ללמוד כי הנתבעת מחויבת לבצע תיקון תוך 3 ימי עבודה, דבר שכמובן לא נעשה במקרה שלפנינו.

ולכן, ובאיזון הראוי סבורני כי יהיה זה צודק כי הנתבעת תפצה את התובע בגין העיכוב בסך של 500 ₪ כאומדנא בצירוף הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום בפועל.

ניתנה והודעה היום ז' סיון תש"ע, 20/05/2010 במעמד הנוכחים.

נגה שמואלי-מאייר, שופטת

הוקלד על ידי: תמר דרעי

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ