אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק עת"מ 12153-03-12

החלטה בתיק עת"מ 12153-03-12

תאריך פרסום : 27/01/2013 | גרסת הדפסה

עת"מ
בית המשפט המחוזי ירושלים
12153-03-12
05/04/2012
בפני השופט:
ד"ר יגאל מרזל

- נגד -
התובע:
קסטל גולן בע"מ
עו"ד נדב העצני ואח'
הנתבע:
מדינת ישראל - מנהל מקרקעי ישראל
עו"ד שני רוזנבליט-שמעונוביץ
החלטה

1.         העתירה שבכותרת - עניינה החלטת המשיבה לפסול הצעה שהגישה העותרת במסגרת מכרז לחכירת מתחם "א" להקמת חוות יין באתר נטור שברמת הגולן. בעתירה התבקש להורות על ביטול ההחלטה ולהכריז על העותרת כזוכה במכרז, בהיותה ההצעה היחידה התקפה כביכול. דיון בעתירה נקבע ליום 1.5.2012.

2.         העותרת הגישה גם בקשה למתן צו מניעה זמני אשר יאסור על המשיבה לפרסם מכרז או הזמנה להציע הצעות לחכירת מתחם "א" הנזכר לעיל, וזאת עד להכרעה בעתירה שבכותרת. בבקשה נטען, שהמשיבה מתעתדת לפרסם מכרז חדש וכי מוצדק ליתן צו מניעה זמני המונע לעשות כן, וזאת על מנת לשמור על המצב הקיים ולמנוע הכרזה על זוכה ביחס למתחם - עוד קודם להכרעת בית המשפט בשל הצעתה של העותרת ובשאלת זכאותה להיות מוכרזת כזוכה במכרז שהיה.

3.         אכן, כעולה מתגובת המשיבה לבקשה לצו הביניים, פורסם מכרז חדש הנוגע למתחם מושא העתירה עוד ביום 28.3.2012 וצוין בתגובה שבעת פרסום המכרז לא היה ידוע על הבקשה ועל התגובה שנתבקשה לה על-ידי בית המשפט. צוין עוד, שהמציעים במכרז החדש מודעים לעובדה שקיימת עתירה בנוגע למתחם ואף צוין במפורש במסמכי המכרז שככל שבית המשפט יקבל את העתירה - יבוטל המכרז והמתחם יוקצה למגיש העתירה. עוד נמסר לבית המשפט, כי המועד האחרון להגשת ההצעות נקבע ליום 15.7.2012.

4.         במצב דברים זה, לא מצאתי מקום למתן צו הביניים המבוקש. כך הדבר, שכן בירור העתירה נקבע כאמור ליום 1.5.2012. מדובר בפרק זמן מוקדם משמעותית מן המועד האחרון להגשת ההצעות, כאשר המשתתפים במכרז יודעים על העתירה ותוך שהמזמין עצמו כבר קבע במסמכי המכרז החדש כי הלה יכול ויתבטל בהתאם לתוצאת העתירה שלפניי. במצב דברים זה, ומבלי שיהא בכך משום הבעת עמדה כלשהי במחלוקת שבעתירה לגופה, אין בעת הזו הצדקה למתן צו המניעה המבוקש ובכלל זה אין גם מקום למתן הוראות בכל הקשור לפתיחת תיבת המכרזים הקבועה כאמור למועד מאוחר יותר. ככל שיהיה צורך במתן הוראות נוספות בנדון, יתברר העניין במהלך הדיון שנקבע בעתירה עצמה.

המזכירות תשלח החלטה זו לב"כ הצדדים, באמצעות הפקסימיליה.

ניתנה היום, י"ג בניסן תשע"ב, 5 באפריל 2012, בהעדר הצדדים.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ