אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> החלטה בתיק עת"א 31766-06-12

החלטה בתיק עת"א 31766-06-12

תאריך פרסום : 08/07/2012 | גרסת הדפסה

עת"א
בית המשפט המחוזי מרכז
31766-06-12
20/06/2012
בפני השופט:
אברהם טל

- נגד -
התובע:
אנדריי פנצנקו
עו"ד יוהנה לרמן ומאיה יציב
הנתבע:
שירות בתי הסוהר
עו"ד גלעד מלכא
החלטה

העותר מרצה 6 שנות מאסר בגין אינוס ועבירות אחרות, הוא מאושפז לעת הזו בבית החולים מאיר בכפר-סבא בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל, והוא עותר להימצאות בן משפחה לידו במהלך כל שעות היממה על מנת לטפל בו, בנוסף לטיפול של הצוות הרפואי שהוא מוגבל בשל מצוקת כוח אדם, ולא להיות כבול למיטה לאור מצבו הרפואי ובהיעדר כל חשש לבריחה.

המשיב אינו מתנגד לאפשר לבן משפחה, לרבות גרושתו של העותר, גב' אולגה פנצנקו, לאחר בדיקת נתוניה, שנמסרו לב"כ המשיב, במהלך 4 שעות כל יום, ואינו מתנגד להסרת כבליו של העותר במהלך שעות היום, כך שיהיה כבול ברגל אחת למיטה במשך הלילה.

ב"כ העותר מבקשת להגדיל את משך השעות בהן יורשה בן משפחה להיות ליד העותר על מנת שיוכל לטפל בו, וכן היא מבקשת שהעותר לא יהיה כבול כלל למיטה שכן לאור מצבו הרפואי כפי שמתואר בחוות הדעת של בית החולים מאיר, ומאחר ואין כל חשש שיברח.

לאחר שעיינתי בכתב העתירה ובמסמך הרפואי של בית החולים מאיר ושמעתי טיעונים מפי ב"כ הצדדים, אני מחליט לאפשר לבן משפחה להיות במחיצתו של העותר במהלך 8 שעות כל יום וכן אני מורה שהעותר לא יהיה כבול למיטה במשך כל שעות היממה.

אינני מקל ראש במעמסה שהדבר ייצור על מי שמופקד על שמירתו של העותר, אך לאור מצבו הרפואי ובהיעדר כל מידע באשר לחשש לבריחה, אני מורה כך.

<#11#>

ניתנה והודעה היום א' תמוז תשע"ב, 21/06/2012 במעמד הנוכחים.

אברהם טל, סגן נשיא

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ