ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נתניה
|
2915-03-10
03/10/2010
|
בפני השופט:
הרווי גרובס
|
- נגד - |
התובע:
שי גלר
|
הנתבע:
בית ג'נרל עלית מהנדסים בע"מ
|
פסק-דין |
פסק - דין
1.ביום 24.06.09 התובע חתם עם הנתבעת על הסכם אחריות לתיקון מכשירים חשמליים בביתו.
בחודש יולי 2009 התובע פנה לנתבעת בתלונה שהמזגן בחדר השינה אינו מקרר. לטענתו, על אף שנציגי הנתבעת ביקרו כ-8 פעמים בביתו, לא הצליחו לאתר את התקלה. כמו כן, ביקש התובע תיקון של המזגן בסלון. כל פעם ביקר טכנאי אחר, ולא הצליח לבצע את התיקון. כמו כן, נאלץ התובע לשלם עבור תיקוני צנרת, שאינם כלולים בהסכם עם הנתבעת.
לא רק שהטיפול והשירות היו גרועים, אלא שנציגי הנתבעת זלזלו בו ולא השיבו לפניות טלפוניות.
משום שעד תחילת החורף המזגנים לא פעלו כראוי, היתה לתובע בעיה של חימום הבית והוא נאלץ לקנות 3 רדיאטורים לחימום בעלות של 550 ₪ ליחידה.
בסופו של דבר, התובע החליף מזגן אחד ונאלץ לקנות סוללה חדשה עבור המזגן
הנוסף.
2.על סמך ארועים אלה התובע עותר לפיצויים המפורטים להלן:
1.זיכוי על שירות עבור המזגן שהוחלף (מכיוון שיש לו אחריות מהמוכר)
- 1,500 ₪.
2.החזר רכישת הרדיאטורים - 1,650 ₪.
3.הפרש בצבירת החשמל- 1,200 ₪.
4.החזר עבור סכום שנגבה בטעות- 58 ₪.
5.הוצאה של עבודת צנתר- 380 ₪.
6.אובדן זמן עקב המתנה לביקורים של טכני הנתבעת - 1,350 ₪.
7.רכישת סוללה חדשה- 1,400 ₪.
8.עוגמת נפש- 2,000 ₪.
9.יעוץ משפטי, טלפונים ונסיעות- 1,700 ₪.
3.בעדותו בפני התובע מסר כי את המזגנים רכש ב-2003 וכי לאחר ביקורי הטכנאים
המזגנים פעלו מספר ימים כל פעם ואחר כך הפסיקו לפעול. התובע הסכים