בקשת אסם לאסור על חברת פורליין לשווק קטשופ בטענה שהצווארון המפר הוא בעל חוזי כמעט זהה לתווית המקורית עד כדי להטעות
|
ת"א בית המשפט המחוזי |
002040-01
11.10.2001 |
|
בפני : נ. ישעיה |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
: אסם השקעות בע"מ עו"ד גבאריאלי |
: פודליין שווק (1997) בע"מ עו"ד א. הלפן |
1. התובעת, יצרנית ומשווקת מזון, ורוטב עגבניות - "קטשופ" - בכלל זה, מלינה על
נסיונה של הנתבעת - יבואנית ומשווקת קטשופ מתוצרת היינץ, ארה"ב - ל"גנוב את עינו"
של ציבור הצרכנים על ידי חיקוי החוזי או צורת התוית המודבקת על צנצנות או בקבוקי
הקטשופ המשווקים ע"י התובעת.
החיקוי ו"גניבת העין" נעשים, לטענת התובעת, על ידי שימוש בתוית או "צווארון"
"המולבש" על בקבוקי הקטשופ המשווקים ע"י הנתבעת והדומה "עד להטעות" לחוזי התוית של
התובעת. "הצווארון" הולבש על הבקבוקים באופן שהוא "מסתיר חלקים מהתווית המוכרת של
קטשופ היינץ".
עתרה, איפוא, התובעת לבית המשפט בבקשה לאסור על הנתבעת, בצו מניעה קבוע, להמשיך
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|